Forradalmasítaná a bevásárlást az amerikai Walmart, a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi cége jövő hónaptól új szolgáltatással teszi könnyebbé és átláthatóvá a vásárlást. Az új koncepció szerint a vásárlók egy 3D-s szobában nézhetik meg a cég legkedveltebb lakberendezési eszközeit, ahol rögtön meg is vásárolhatják azokat – írja a Reuters.
A digitális lakásokban szabadon válogathatnak a vásárlók a vállalat mintegy 70 legnépszerűbb terméke, valamint a cég sajátmárkás cikkei közül. A vásárlók online kosárban gyűjthetik a megvásárolni kívánt termékeket, így már az online térben is megnézhetik lakásuk új belsőjét. Az interaktív demó itt megtekinthető:
Az utóbbi időben a kereskedelmi cégek egyre több taktikát próbálnak, hogy sikeresen megvessék lábukat az online térben, a Walmart dollár milliárdokat költött már az online vásárlások felpörgetése miatt, ennek keretében számos fuvarozó céggel is szerződött, hogy kiszállíthassák az felhasználók interneten vásárolt termékeit.