A McDonald’s arra készül, hogy olcsó vásárlási lehetőségeket kínáló termékoffenzívát indít McValue néven. Ezzel két legyet akarnak ütni egy csapásra. Az egyik a koronavírus-járvány idején elvesztett vendégek visszacsábítása, a másik az E.Coli baktérium okozta ételmérgezés feledtetése.
Az utóbbi a gyorsétteremlánc amerikai hálózatában történt ősszel, számos megbetegedést és egy ember halálát okozva. A bacilus az egyik beszállítótól származó hagymából került az ételekbe, aminek nyomán a Quarter Pounders (negyedfontos) termék értékesítését felfüggesztették. Azóta újra kapható ez az étel, ám eladásai 30 százalékkal elmaradnak a korábbitól – derült ki a Placer.ai adatelemző cég számaiból.
A McValue kezdeményezéssel azt a népszerűségi hullámot akarja meglovagolni a vendéglőlánc, amit ötdolláros ételakciója hozott. Ezt idén vezették be, még jóval az ételmérgezési ügy előtt a fogyasztók visszacsalogatása érdekében.
A pandémia alatt ugyanis az amerikaiak elszoktak a gyorséttermi étkezéstől. A félkész ételek otthoni befejezése olcsóbb alternatívát kínál ennél. Az jövő év első felétől ezt az akciót a „Vegyél egyet és adj hozzá még egyet!” jelszót követve bővítik.
Például 6 dollárért (2360 forint) a vásárló kaphat egy dupla sajtburgert hatdarabos csirkefalatokkal vagy sült krumplival. A McDonald’s franchise-partnerei még nem szavaztak arról, hogy belevágjanak-e a McValue kínálat megteremtésébe. Így működik az USA-ban az étteremlánc vendéglőinek 95 százaléka.
Újabb olcsó ennivalókat hozhat 2025 a McDonald’s éttermeibe
n