2p

A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.

A McDonald’s arra készül, hogy olcsó vásárlási lehetőségeket kínáló termékoffenzívát indít McValue néven. Ezzel két legyet akarnak ütni egy csapásra. Az egyik a koronavírus-járvány idején elvesztett vendégek visszacsábítása, a másik az E.Coli baktérium okozta ételmérgezés feledtetése.

Az utóbbi a gyorsétteremlánc amerikai hálózatában történt ősszel, számos megbetegedést és egy ember halálát okozva. A bacilus az egyik beszállítótól származó hagymából került az ételekbe, aminek nyomán a Quarter Pounders (negyedfontos) termék értékesítését felfüggesztették. Azóta újra kapható ez az étel, ám eladásai 30 százalékkal elmaradnak a korábbitól – derült ki a Placer.ai adatelemző cég számaiból.

Új márkanéven jönnek az olcsó ennivalók
Új márkanéven jönnek az olcsó ennivalók
Fotó: Depositphotos

A McValue kezdeményezéssel azt a népszerűségi hullámot akarja meglovagolni a vendéglőlánc, amit ötdolláros ételakciója hozott. Ezt idén vezették be, még jóval az ételmérgezési ügy előtt a fogyasztók visszacsalogatása érdekében.

A pandémia alatt ugyanis az amerikaiak elszoktak a gyorséttermi étkezéstől. A félkész ételek otthoni befejezése olcsóbb alternatívát kínál ennél. Az jövő év első felétől ezt az akciót a „Vegyél egyet és adj hozzá még egyet!” jelszót követve bővítik.

Például 6 dollárért (2360 forint) a vásárló kaphat egy dupla sajtburgert hatdarabos csirkefalatokkal vagy sült krumplival. A McDonald’s franchise-partnerei még nem szavaztak arról, hogy belevágjanak-e a McValue kínálat megteremtésébe. Így működik az USA-ban az étteremlánc vendéglőinek 95 százaléka.

 

Újabb olcsó ennivalókat hozhat 2025 a McDonald’s éttermeibe

 

 

n

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG