3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A keresőoptimalizálás története, követelményrendszere szorosan összekapcsolódik a legnagyobb keresőóriással, a Google-lal, így tulajdonképpen hívhatnánk Google SEO-nak is.

A SEO folyamatosan változó terület, így a tartós eredmények eléréséhez nem lehet a kezdeti sikerek után hátradőlni, folyamatosan követni kell a keresők elvárásait. Melyek ezek 2023-ban? Hogy lehet a weboldalunk sikeres a keresőoptimalizálásban? Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat. 

A SEO sikerek titka

A weboldalak keresőoptimalizálása tulajdonképpen az elvárásoknak való megfeleltetést jelenti annak figyelembevételével, hogy a tartalmakat nem a keresők, a robotok, hanem a felhasználók számára kell készíteni. A Google SEO alapvetően 3+1 kritériumot fogalmaz meg 2023-ra, és ezeket használja ahhoz, hogy releváns és hasznos találatokat adjon a keresésekre:

  • szakértelem, 
  • hitelesség, 
  • megbízhatóság,
  • tapasztalat. 

Vagyis a siker érdekében a weboldalnak hiteles forrásként a szakértelmen és a tapasztalatokon alapuló megbízható, hasznos és releváns információkat kell szolgáltatnia a felhasználók számára. A Google találati lista elejére kerülni egyet jelent az ezen irányelveknek való megfeleltetéssel. 

Hogyan érhet el egy weboldal sikereket?

A keresőoptimalizálás alapjaival, a legfontosabb fogalmakkal sem árt tisztában lenni, azonban először a felhasználót kell megszólítani annak érdekében, hogy látogatóvá váljon. Először is meg kell érteni a keresés mögött rejlő felhasználói szándékot.

A célcsoport meghatározása ennek lényeges első lépése kell, hogy legyen. Szorosan összefüggenek vele a keresési kifejezések vagy ahogy gyakran hivatkoznak rá, a kulcsszavak, amelyekre a célzást meg kell ejteni. A kutatásban több, ingyenes vagy fizetős szoftver is segíthet.

A felhasználói szándék megértése a következő lépcső, a SEO Szent Grálja. Nemcsak a tartalom, hanem annak típusa is számít, erre kell célozni az adott keresési kifejezésekkel. A tartalomformátum, a hangvétel, a tartalom hossza is sokat nyom a latban, azonban arra érdemes odafigyeli, hogy az érdemi tartalmak számítanak. 

A tartalom ereje

A Google rangsorolásának számos tényezője van, amelyek közül egyesek nyilvánosak, mindenki számára hozzáférhetőek, míg mások titkosak, így befolyásolni sem lehet őket. Tapasztalat, szakértelem és hitelesség a SEO szent hármasa, amely a felhasználók problématudatára épít. 

A fókuszálás, valamint “a több kevesebb” elv lényeges a Google szemében, így a weboldalt ezeknek kell megfeleltetni. A releváns és hasznos tartalom a mondanivaló alátámasztására a linképítés segítségével külső hivatkozásokat éppúgy tartalmaz, mint belső linkeket. A minőségi mutatók a honlap technikai kialakítását is számba veszik. 

Amennyiben a legfontosabb elvárásoknak sikerül megfeleltetni a honlapot, és azokat etikus, white hat technikákkal sikerült elérni, az időről időre frissülő algoritmusoktól sem kell majd tartani, ugyanis érdemben nem változtatnak a helyezésen.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG