3p

Olaszországban a Penny kifejezetten az idősek, nyugdíjasok igényeire szabott termékcsaládot hoz forgalomba. A boltlánc szerint a cikkek nagyon egészségesek és csábító a márkanevük.

A Penny magyar hálózatának anyacégéhez, a német Rewe-csoport olaszországi leánycége, a Penny Italia piacra dobta Foreveryou néven futó saját márkás termékcsaládját, amelyet az 50 és 70 éves koruk között lévő vásárlóinak szán.

Az újdonságok 2024. november 7-én jelennek meg az olaszországi üzletekben. Kezdetben 15 különböző funkcionális élelmiszer és kozmetikum szerepel a palettán. A funkcionális jelző arra utal, hogy a szóban forgó termékek a gyártó és forgalmazó szerint valamilyen egészségvédő tulajdonsággal rendelkeznek.

 

 A boltlánc beharangozója szerint a Foreveryou termékcsalád megjelenését kiterjedt kutatások és tesztelések előzték meg, hogy igazodjanak az idősebb korú vásárlók sajátos igényeihez.

A Penny Italia egy gyógyszergyártó vállalatot is bevont a termékek fejlesztésébe, hogy azok teljesíthessék az elnevezésükben szereplő „örökké” szó sejtetését, miszerint aki ezeket fogyasztja, az megcélozhatja az örök életet.

Az ételek és kenceficék összetevőivel kapcsolatban sok divatos varázsszót felsorolnak a propagandaanyagok. Így például azt, hogy omega-3 zsírsavak mellett béta-glükánt és araboxilánt tartalmaznak, ily módon támogatják a szívműködést és segítik kordában tartani a vércukorszintet. Egy szóval hozzájárulnak az egészséges élethez. 

A Penny olasz hálózata új termékcsaládot kínál 2024 novemberétől az időseknek
A Penny olasz hálózata új termékcsaládot kínál 2024 novemberétől az időseknek
Fotó: Penny Italia

Ahelyett, hogy egyszerűen fontos nyersanyagokat juttatnának a szervezetbe, mint amilyen a kalcium, a foszfor, a magnézium, a cink és a vitaminok, a Foreveryou termékek általában járulnak hozzá fogyasztóik egészségének és a közérzetének javításához. A kozmetikumokat úgy tervezték meg, hogy nagyon alacsony legyen a nikkeltartalmuk, javítsák a hidratálást és visszafogják a bőrön megjelenő elváltozásokat.

Ami az árakat illeti, ezen a téren már nem ilyen rózsás a kép. A Penny más saját márkás termékeihez képest ugyanis 25-30 százalékos felárral kell számolniuk azoknak, akik az új termékcsaládba tartozó cikkeket választanak. A kiskereskedő ennek ellenére bízik a sikerben az ESM Magazine szerint. Máris azt tervezi, hogy 2025 tavaszán további 10-15 terméket dob piacra ez alatt a márkanév alatt. A cég arra számít, hogy a Foreveryou termékek árusítását követő első évben 3,5 millió euró (jelenlegi árfolyamon 1,43 milliárd forint) bevételt tehet zsebre az 50-70 éves vásárlók megnyerésével.

Az tehát még kérdés, hogy mekkora kereslet lesz az időseknek dedikált termékek iránt Olaszországban. De ha beválik, akkor elképzelhető hasonló lépé a Rewe-csoport más leánycégeinél is. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG