3p

Olaszországban a Penny kifejezetten az idősek, nyugdíjasok igényeire szabott termékcsaládot hoz forgalomba. A boltlánc szerint a cikkek nagyon egészségesek és csábító a márkanevük.

A Penny magyar hálózatának anyacégéhez, a német Rewe-csoport olaszországi leánycége, a Penny Italia piacra dobta Foreveryou néven futó saját márkás termékcsaládját, amelyet az 50 és 70 éves koruk között lévő vásárlóinak szán.

Az újdonságok 2024. november 7-én jelennek meg az olaszországi üzletekben. Kezdetben 15 különböző funkcionális élelmiszer és kozmetikum szerepel a palettán. A funkcionális jelző arra utal, hogy a szóban forgó termékek a gyártó és forgalmazó szerint valamilyen egészségvédő tulajdonsággal rendelkeznek.

 

 A boltlánc beharangozója szerint a Foreveryou termékcsalád megjelenését kiterjedt kutatások és tesztelések előzték meg, hogy igazodjanak az idősebb korú vásárlók sajátos igényeihez.

A Penny Italia egy gyógyszergyártó vállalatot is bevont a termékek fejlesztésébe, hogy azok teljesíthessék az elnevezésükben szereplő „örökké” szó sejtetését, miszerint aki ezeket fogyasztja, az megcélozhatja az örök életet.

Az ételek és kenceficék összetevőivel kapcsolatban sok divatos varázsszót felsorolnak a propagandaanyagok. Így például azt, hogy omega-3 zsírsavak mellett béta-glükánt és araboxilánt tartalmaznak, ily módon támogatják a szívműködést és segítik kordában tartani a vércukorszintet. Egy szóval hozzájárulnak az egészséges élethez. 

A Penny olasz hálózata új termékcsaládot kínál 2024 novemberétől az időseknek
A Penny olasz hálózata új termékcsaládot kínál 2024 novemberétől az időseknek
Fotó: Penny Italia

Ahelyett, hogy egyszerűen fontos nyersanyagokat juttatnának a szervezetbe, mint amilyen a kalcium, a foszfor, a magnézium, a cink és a vitaminok, a Foreveryou termékek általában járulnak hozzá fogyasztóik egészségének és a közérzetének javításához. A kozmetikumokat úgy tervezték meg, hogy nagyon alacsony legyen a nikkeltartalmuk, javítsák a hidratálást és visszafogják a bőrön megjelenő elváltozásokat.

Ami az árakat illeti, ezen a téren már nem ilyen rózsás a kép. A Penny más saját márkás termékeihez képest ugyanis 25-30 százalékos felárral kell számolniuk azoknak, akik az új termékcsaládba tartozó cikkeket választanak. A kiskereskedő ennek ellenére bízik a sikerben az ESM Magazine szerint. Máris azt tervezi, hogy 2025 tavaszán további 10-15 terméket dob piacra ez alatt a márkanév alatt. A cég arra számít, hogy a Foreveryou termékek árusítását követő első évben 3,5 millió euró (jelenlegi árfolyamon 1,43 milliárd forint) bevételt tehet zsebre az 50-70 éves vásárlók megnyerésével.

Az tehát még kérdés, hogy mekkora kereslet lesz az időseknek dedikált termékek iránt Olaszországban. De ha beválik, akkor elképzelhető hasonló lépé a Rewe-csoport más leánycégeinél is. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Melyik fogszabályozó illik hozzád? – Rögzített, láthatatlan vagy kivehető megoldás?
PR | 2025. december 18. 10:37
A modern fogszabályozás ma már minden korosztály számára elérhető – és teljesen személyre szabható. Az Artdent Fogászat és Szájsebészet rendelőjében a 30–60 éves páciensek is egyre nagyobb számban választják az esztétikusabb, rendezettebb mosoly felé vezető utat, méghozzá a lehető legészrevétlenebb módon. De melyik fogszabályozó a legjobb választás? A rögzített, a láthatatlan sín vagy a kivehető készülék? Segítünk eligazodni a lehetőségek között, hogy megtaláld a számodra legideálisabb megoldást.
Vásárló Olcsóbb lett a tankolás szerda reggelre, de van egy rossz hírünk
Privátbankár.hu | 2025. december 17. 10:44
A következő napokban viszont nem várható további árcsökkenés.
Vásárló Mit üzen egy jó ajándék?
Márkázott tartalom | 2025. december 13. 10:34
Az ajándékozás elsőre egyszerű gesztusnak tűnik, valójában azonban jóval többről szól, mint egy tárgy átadásáról. Egy ajándék mindig üzenetet hordoz: figyelmet, elismerést, kapcsolatot vagy éppen státuszt. Éppen ezért nem mindegy, mit, mikor és kinek adunk. Különösen akkor, ha üzleti vagy hivatalos közegben történik az ajándékozás.
Vásárló Döntött az EU: ezt megemlegeti, aki rendszeresen rendel külföldről
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 16:25
Jön a kötelező vám a kis értékű csomagokra.
Vásárló Érdemes lesz elővenni a töltőpisztolyt a hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 11:05
Szombaton mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken. A benziné jobban.
Vásárló Tegyél a kosaradba egy kis gondoskodást! – Indul az Adni Öröm! adománygyűjtő akció
PR | 2025. december 11. 13:27
Idén karácsonykor is több ezer rászoruló ember ünnepe válhat szebbé, ha csatlakozol a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! tartósélelmiszer-adomány gyűjtéséhez. 2025. december 11. és 16. között több ezer önkéntes személyesen várja a vásárlók felajánlásait a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Vásárló Táncra perdülhetnek az autósok – itt vannak az új üzemanyagárak
Privátbankár.hu | 2025. december 10. 11:42
Csütörtökön mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken.
Vásárló Csak összehozta a kormány: másfél éve nem láttunk ilyet a boltokban
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. december 8. 05:46
Hogy milyen áron, azt még nem tudhatjuk biztosan, de összejött az éves szintű élelmiszerár-csökkenés: annyi termék került be az árrésstop hatálya alá, hogy idén decemberben olcsóbban vásárolhatunk be a hipermarketekben, mint tavaly. Bezuhant a sertésmájas ára, a kávé és az alkohol viszont nagyot drágult. 
Vásárló Outdoor életmód – merész vállalkozás és divat találkozása
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 17:21
Gondoltál már arra, hogy mitől válik egy márka ikonikussá a szabadtéri világban? A szabadidős életmód iránti növekvő lelkesedés nemcsak a természet szerelmeseinek körében terjed, hanem divatirányzatként is egyre hangsúlyosabban van jelen.
Vásárló Miért választják egyre többen a prémium magánegészségügyet?
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 14:12
Az elmúlt években látványosan megváltozott, hogyan gondolkodnak az emberek az egészségügyi szolgáltatásokról. Egyre többen szeretnének gyors, kiszámítható, átlátható és magas színvonalú ellátást kapni, lehetőleg olyan környezetben, ahol a páciens valódi partnerként jelenik meg. A prémium magánegészségügy népszerűsége éppen ezért nő: nem csupán szolgáltatást nyújt, hanem komplex élményt, amelyben a figyelem, a kényelem és a szakértelem egyaránt kiemelt szerepet kap.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG