3p

Olaszországban a Penny kifejezetten az idősek, nyugdíjasok igényeire szabott termékcsaládot hoz forgalomba. A boltlánc szerint a cikkek nagyon egészségesek és csábító a márkanevük.

A Penny magyar hálózatának anyacégéhez, a német Rewe-csoport olaszországi leánycége, a Penny Italia piacra dobta Foreveryou néven futó saját márkás termékcsaládját, amelyet az 50 és 70 éves koruk között lévő vásárlóinak szán.

Az újdonságok 2024. november 7-én jelennek meg az olaszországi üzletekben. Kezdetben 15 különböző funkcionális élelmiszer és kozmetikum szerepel a palettán. A funkcionális jelző arra utal, hogy a szóban forgó termékek a gyártó és forgalmazó szerint valamilyen egészségvédő tulajdonsággal rendelkeznek.

 

 A boltlánc beharangozója szerint a Foreveryou termékcsalád megjelenését kiterjedt kutatások és tesztelések előzték meg, hogy igazodjanak az idősebb korú vásárlók sajátos igényeihez.

A Penny Italia egy gyógyszergyártó vállalatot is bevont a termékek fejlesztésébe, hogy azok teljesíthessék az elnevezésükben szereplő „örökké” szó sejtetését, miszerint aki ezeket fogyasztja, az megcélozhatja az örök életet.

Az ételek és kenceficék összetevőivel kapcsolatban sok divatos varázsszót felsorolnak a propagandaanyagok. Így például azt, hogy omega-3 zsírsavak mellett béta-glükánt és araboxilánt tartalmaznak, ily módon támogatják a szívműködést és segítik kordában tartani a vércukorszintet. Egy szóval hozzájárulnak az egészséges élethez. 

A Penny olasz hálózata új termékcsaládot kínál 2024 novemberétől az időseknek
A Penny olasz hálózata új termékcsaládot kínál 2024 novemberétől az időseknek
Fotó: Penny Italia

Ahelyett, hogy egyszerűen fontos nyersanyagokat juttatnának a szervezetbe, mint amilyen a kalcium, a foszfor, a magnézium, a cink és a vitaminok, a Foreveryou termékek általában járulnak hozzá fogyasztóik egészségének és a közérzetének javításához. A kozmetikumokat úgy tervezték meg, hogy nagyon alacsony legyen a nikkeltartalmuk, javítsák a hidratálást és visszafogják a bőrön megjelenő elváltozásokat.

Ami az árakat illeti, ezen a téren már nem ilyen rózsás a kép. A Penny más saját márkás termékeihez képest ugyanis 25-30 százalékos felárral kell számolniuk azoknak, akik az új termékcsaládba tartozó cikkeket választanak. A kiskereskedő ennek ellenére bízik a sikerben az ESM Magazine szerint. Máris azt tervezi, hogy 2025 tavaszán további 10-15 terméket dob piacra ez alatt a márkanév alatt. A cég arra számít, hogy a Foreveryou termékek árusítását követő első évben 3,5 millió euró (jelenlegi árfolyamon 1,43 milliárd forint) bevételt tehet zsebre az 50-70 éves vásárlók megnyerésével.

Az tehát még kérdés, hogy mekkora kereslet lesz az időseknek dedikált termékek iránt Olaszországban. De ha beválik, akkor elképzelhető hasonló lépé a Rewe-csoport más leánycégeinél is. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló Ha benzines autója van, kárörvendhet a hétvégén!
Privátbankár.hu | 2025. július 4. 12:03
A nagykereskedelmi árváltozás csak a dízelt érinti negatívan.
Vásárló Nyaralni indul? Ezt a tippet fogadja meg tankoláshoz!
Privátbankár.hu | 2025. június 28. 09:33
Ez történt az üzemanyagokkal.
Vásárló Valami készül a benzinkutakon – örülhetnek az autósok?
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 10:26
Ez történt az üzemanyagok árával.
Vásárló Lefújták az egészen különös sztrájkot Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 16:08
Mégsem lesz benzinkútsztrájk.
Vásárló Hogyan írjunk figyelemfelkeltő ingatlanhirdetést?
Márkázott tartalom | 2025. június 19. 09:55
Ingatlan eladásakor az egyik legfontosabb tényező a hatásos hirdetési szöveg. A piacon rengeteg hasonló hirdetés található, amelyeket az érdeklődők könnyen átfutnak. Mi teremtheti meg azt a különbséget, ami a mi hirdetésünket kiemeli a tömegből? Egy jól megírt szöveg nemcsak az adatok felsorolásából áll, hanem az ingatlan hangulatát is át kell adnia. Gondoltunk már arra, hogy a részletek és az érzelmek közvetítése az, ami igazán megragadhat egy potenciális vevőt?
Vásárló Nagy durranás készül a magyar patikákban – Nagy Márton már örül
Privátbankár.hu | 2025. június 13. 16:42
Itt is vállalják az árkorlátozást.
Vásárló Leszegi a fejét, ha meglátja a hétvégi üzemanyagárakat!
Privátbankár.hu | 2025. június 13. 12:45
A nemzetközi áremelkedés szombattól megjelenik a hazai kutakon is.
Vásárló Diszkrét fogszabályzó módszerek
Márkázott tartalom | 2025. június 13. 10:52
A nem megfelelően nőtt fogak és a torlódásuk hosszú távon igen kellemetlen fogászati problémákhoz vezethetnek, mindemellett esztétikailag sem túl vonzóak. Sokan felnőttkorban jutnak el arra a pontra, hogy szeretnék az egymásra torlódott fogakat szabályozó viselésével helyreállítani.
Vásárló Váratlan veszély leselkedik a gyerekekre – baljós jelentést tettek közzé
Kollár Dóra | 2025. június 11. 15:03
Egy friss jelentés szerint Európában és Nagy-Britanniában folyamatosan nő az új autók motorháztetejének magassága, ami egyre komolyabb közlekedésbiztonsági kockázatot jelent, különösen a gyerekek számára.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG