|
| MTI Fotó: Nándorfi Máté |
A hipermarket tapasztalata szerint évről-évre egyre népszerűbb tevékenység a grillezés Magyarországon, az áruházlánc a májustól-szeptemberig tartó szezonban összesen 800 ezer csomag grillhúst és 1,5 millió csomag grillfűszert ad el, ezt közölte a Tesco a Privátbankár.hu-val. A cég várakozásai szerint a legnépszerűbb grilltermékek idén is a grillkolbászok lesznek, amelyből továbbra is a magyaros ízesítésű a legkeresettebb.
Emellett egyre nő a grillsajtok népszerűsége is: az áruházlánc másfélszeres növekedésre számít az idei szezonban, illetve sokan keresik a marinált és előre pácolt húsokat, amelyekből az éves eladás kétharmadát a grillszezonban értékesíti a Tesco. Ráadásul reneszánszát éli az otthoni hamburgerkészítés, így évről évre növekszik a kereslet az előre formázott hamburgerpogácsák iránt, amiből tavaly 45 ezer tálcával értékesített az áruház, idén pedig még szélesebb választékkal készül, és ennek több mint kétszeresét tervezi eladni.
Nem világos, hogy melyik oldalon harcolnak.


