MTI Fotó: Nándorfi Máté |
A hipermarket tapasztalata szerint évről-évre egyre népszerűbb tevékenység a grillezés Magyarországon, az áruházlánc a májustól-szeptemberig tartó szezonban összesen 800 ezer csomag grillhúst és 1,5 millió csomag grillfűszert ad el, ezt közölte a Tesco a Privátbankár.hu-val. A cég várakozásai szerint a legnépszerűbb grilltermékek idén is a grillkolbászok lesznek, amelyből továbbra is a magyaros ízesítésű a legkeresettebb.
Emellett egyre nő a grillsajtok népszerűsége is: az áruházlánc másfélszeres növekedésre számít az idei szezonban, illetve sokan keresik a marinált és előre pácolt húsokat, amelyekből az éves eladás kétharmadát a grillszezonban értékesíti a Tesco. Ráadásul reneszánszát éli az otthoni hamburgerkészítés, így évről évre növekszik a kereslet az előre formázott hamburgerpogácsák iránt, amiből tavaly 45 ezer tálcával értékesített az áruház, idén pedig még szélesebb választékkal készül, és ennek több mint kétszeresét tervezi eladni.