3p

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bár nem volt túl jó az idei dinnyeszezon, a magyar dinnye népszerűsítésére indított kampányt sikeresnek tartják.

Sikerrel zárult a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum által július közepén indított dinnye promóciós program. A kampányhoz csatlakozott hat kereskedelmi áruházlánc (ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR) közel 50 üzletében 124 alkalommal kóstolhatták a kiváló minőségű hazai görög- és sárgadinnye különböző fajtatípusait a vásárlók - közölte a kamara a Privátbankárral.

Mit vettünk mi?

Hogy mikor és mennyiért árultak a hiperek görögdinnyét, azt két Privátbankár Árkosár-felmérésnél is megnéztük. Mit találtunk? Arról ebben és ebben a cikkben írtunk.

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum július 19-én indított magyar dinnye promóciós programot hat kereskedelmi áruházlánc (az ALDI, az Auchan, a CBA, a Lidl, a METRO és a SPAR) közreműködésével. A kampány célja az volt, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a kiváló minőségű hazai görög- és sárgadinnyére, és megismertesse a vásárlókkal az új fajtatípusokat és termékeket.

A promóciós program minden eddiginél sikeresebb volt: az egy hónapos kampány során a hat áruházlánc 46 üzletében, összesen 124 alkalommal, valamint három belföldi rendezvényen (EFOTT, Tisza-tavi Vágta, Csabai Nyár) zajlott kóstoltatás. Ezek mellett két balatoni Erzsébet-táborban - Fonyódligeten és Zánkán – hat alkalommal jutottak hozzá hátrányos helyzetű gyermekek a gyümölcsökhöz. A promóciós programmal közvetlenül mintegy 70 ezer fogyasztót sikerült elérni, akik összességében több mint 9 tonna hazai sárga- és görögdinnyét kóstoltak meg.

Néhány hete a dinnyetermelők tiltakoztak a Tesco árpolitikája ellen. MTI Fotó: Soós Lajos
Részletek >>>>>

A hazai dinnyetermesztők számára az idei szezon nem volt ideális. Az Európa-szerte tapasztalható kedvezőtlen időjárás miatt csökkent a kereslet a dinnye iránt, beszűkültek az exportpiacok, emiatt csökkentek a felvásárlási árak. A termelők ezért üdvözölték a dinnye promóciós programot, amely részben enyhítette az értékesítési nehézségeket.

Dinnye után alma

A dinnye promóciós program után a tervek szerint szeptember közepétől kampány indul a hazai alma népszerűsítésére is. Hogy milyen az idei almatermés, arról itt olvashat >>>>

Különlegesre harapnak a magyarok

Az áruházláncok szintén sikeresnek ítélik a kampányt. Tapasztalataik szerint a tavalyi évhez viszonyítva nőtt a hazai, főként a különleges dinnye iránti kereslet, egyre több vásárló kereste például a magszegény, fekete héjú dinnyét. A promóciós program lezárultával nem ér véget az idei dinnyeszezon, szeptember közepéig még vásárolható jó minőségű, hazai dinnye a piacokon és az üzletekben - jegyzi meg az agrárkamara közleménye.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Adják is, veszik is a használt mobilokat a Magyar Telekomnál
PR | 2025. december 5. 13:41
2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan nő a népszerűsége a Telekom és a Recommerce közös online platformjának is, ahol bárki eladhatja használt mobilját, tabletét vagy játékkonzolját. Ezzel a megoldással a januári indulás óta több mint 75 millió forintnyi eszközt adtak el az ügyfelek.
Vásárló Leszámolnak az oroszok az iPhone egyik legkedveltebb funkciójával
Privátbankár.hu | 2025. december 4. 13:51
Korlátozzák a FaceTime működését.
Vásárló Itt vannak az új üzemanyagárak – további jó hírt kaphatnak az autósok
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 09:47
Az autósok egyik fele örülhet.
Vásárló Hogyan befolyásolja a jármű története az autó eladási árát?
PR | 2025. december 1. 14:34
A motorháztetőn lévő embléma ma már nem minden. Kiderült, hogy a vásárlók számára nagyobb jelentőséggel bír az autó tényleges műszaki állapota és története, amelyek kulcsfontosságú döntési tényezőkké válnak a vásárlásnál. Nem csoda – a jármű élettörténetének ismerete segít elkerülni jelentős anyagi veszteségeket. Pontosan milyen hatással van az autó története a vétel- és viszonteladási árra?
Vásárló Meglepetésekkel készül idén karácsonyra a Magyar Telekom
Natív tartalom | 2025. november 27. 12:50
Kedvezményözönt zúdít a Telekom karácsonykor jelenlegi és jövőbeli ügyfeleire, ezzel is támogatva a rég halogatott kapcsolatfelvételt családtagok, barátok, ismerősök között.
Vásárló Zuhanó borfogyasztás: minőségi választ ad egy magyar borászat
PR | 2025. november 19. 09:36
A borfogyasztás visszaesése által okozott krízisre a Jammertal a Nagyborral válaszol.
Vásárló Ötször annyi játékot vesznek a családok decemberben, mint máskor
Privátbankár.hu | 2025. november 18. 12:57
Egy átlagos kisgyerekes családnak 88 ezer forintba kerül a karácsony. 
Vásárló Hogyan érheted el, hogy a webshopod előkelő helyen szerepeljen a keresőkben?
Márkázott tartalom | 2025. november 14. 18:04
Megépítetted a webshopodat, feltöltötted a termékeket, leírásokat is készítettél, mégsem nő a látogatottság? Sok webáruház-tulajdonos tapasztalja ugyanezt, amikor mindent megtesz, mégis alig látszik a Google organikus találatai között. Az alábbiakban a BP Digital szakértői osztanak meg hasznos tippeket, hogyan javíthatod a helyezéseidet!
Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
Vásárló Összefüggést találtak a fiatal felnőttek vastagbélrákja és a biológiai életkor között
Natív tartalom | 2025. november 12. 14:05
Az 50 év alatti vastagbélrákok emelkedése új megvilágításba helyezi a megelőzést – a biológiai életkor lehet a korai felismerés kulcsa.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG