3p

Egy Facebook kampány a tervezéssel kezdődik, ahol felvázoljuk a konkrét céljait a hirdetéseknek, ezeket a célokat feleltethetjük meg a Facebook hirdetés típusainak. A hirdetési cél egy olyan tevékenységet jelent, amelynek végrehajtására a hirdetéseid megtekintőit ösztönözni szeretnéd.

Ebben a cikkben ismertetem, hogy 2021-ben milyen Facebook hirdetés célokkal lehet a leggyakrabban találkozni.

A Facebook 3 oszlopba rendezi kampányait, nézzük meg a leggyakrabban használt kampánytípusokat milyen hirdetési célnál érdemes használni.

Márkaismertség

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel fognak emlékezni rájuk.

Amikor érdemes használni:
Termék vagy szolgáltatás bevezetésénél érdemes használni. A FB egy mérőszámot rendel ehhez a kampány típushoz, ami azt mutatja, hogy az elért emberekből hány fog még két nap után is emlékezni a hirdetésünkre miután látta.

Elérés

Facebook meghatározás: A hirdetéseidet a legnagyobb számú embernek jelenítheted meg.

Amikor érdemes használni:
Ha az a cél, hogy az adott célcsoporton belül minél több embert szőnyegbombázás szerűen érjünk el. Mindeközben elérésplafont is rendelhetünk a megjelenésekhez, így nem fogják az emberek tolakodónak érezni a hirdetést. Ez a kampány típus eredményes tud lenni termék vagy szolgáltatás bevezetésnél. A célközönség felmelegítésére.

Forgalom

Facebook meghatározás:
Az embereket adott célhelyre, például weboldalra, Facebook-eseményhez vagy Messenger-beszélgetésbe irányíthatod

Amikor érdemes használni:
Ha megcélzott embereket egy weboldalra szeretnénk terelni, így edukálhatjuk a látogatót, a weboldalon lévő tartalmainkkal tudjuk hatékonyan megismertetni a célközönségünket. A látogatókból készülhet termékismerettel rendelkező és releváns célközönség, amit fel tudunk használni további kampányelemeknél.

Aktivitás

Facebook meghatározás:
Több oldalkedvelést, eseményre való visszajelzést, illetve bejegyzésreakciót, hozzászólást vagy megosztást érhetsz el.

Amikor érdemes használni:
Az összes aktivitást elvégző emberből lehet készíteni célközönséget, akiket fel tudunk használni további kampányelemeknél. Előnye, hogy lesz termékismerete már az adott közönségnek és ez egy olcsó módja a célközönség generálásának.

Konverzió

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel hajtanak végre a webhelyeden, az alkalmazásodban vagy a Messengerben értékes műveleteket, például vásárlást vagy fizetési adatok megadását.

Amikor érdemes használni:

Nagyon hatékonyan lehet a korábban edukált célközönséget valamilyen esemény irányába terelni. A Facebookon belül szinte bármire (gomb megnyomás, vásárlás, űrlap kitöltés…) létre lehet hozni eseményt, így lehet ez a kampány típus az egyik leghasznosabb kampányelem, amit szinte minden esetben kötelező használni.

Katalógus

Facebook meghatározás:
A célközönséged használatával a katalógusodban szereplő cikkeket bemutató hirdetéseket jeleníthetsz meg az embereknek.

Amikor érdemes használni:
Ezt a kampány típus nagyon hasznos, ha webshopnak készítünk facebook kampányokat, ahol sok terméket árulunk. Valószínűleg, ezzel fogjuk a legtöbb terméket értékesíteni a legalacsonyabb költség mellett.

Mindegyik kampány típust lehet még finomítani egyéni beállításokkal. Minél jobban egyénre és a kiválasztott célra van szabva egy Facebook kampány, annál jobb eredményt lehet elérni vele.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Gondban lehetnek az M1-nél: ezt hogyan tálalják?
Privátbankár.hu | 2024. december 5. 08:30
Az októberi kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit mindössze 3,6, az előző havit pedig 1,2 százalékkal haladta meg. Ez kevés lehet a kormány GDP-növekedési álmainak beteljesüléséhez.
Vásárló Új korszakba lép a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. december 3. 12:56
Hiába a hírnév, a Dr. Martensnél a túlélésről szólt az elmúlt fél év.
Vásárló A Temu megtalálta a vásárlók gyenge pontját
Buksza blog | 2024. december 3. 11:48
Egy évvel ezelőtt a két kínai online óriás, amelyek hatalmas felfordulást hoztak a kiskereskedelemben, még nem tudták kimazsolázni az év végi bevásárlási szezon legjobb falatját.
Vásárló Ijesztő drágulás a magyar diszkontokban – majdnem a duplájára nőtt a legolcsóbb tojások ára
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. december 2. 05:41
Összességében visszafogottan emelkedett havi és éves szinten is a diszkontokban megvehető alapélelmiszerek ára a Privátbankár Diszkont Árkosara szerint. Ugyanakkor a tojás egészen durva mutatvánnyal rukkolt elő, ami a külföldi helyzetet tekintve annyira nem is meglepő. 
Vásárló A kozmetikai ipar trükkjei – nesze neked, fogyasztóvédelem
Elek Lenke | 2024. december 1. 14:46
Elképesztő mennyiségű, márkájú, fajtájú arc-, kéz- és lábkrémet, lemosót, tonikot, arcmaszkot, szemránckrémet lehet kapni – de hogy melyiket válasszuk, abban senki sem segít. Közben trükkök százaival próbálnak minket befolyásolni.
Vásárló Éves megyei matrica – egy költséghatékony opció
Márkázott tartalom | 2024. november 28. 10:54
Az autópálya matrica kínálat változásainak első lépése a 2015-ben, vármegyékre érvényes matricák bevezetése volt. Az új termék népszerűsége pedig azóta is töretlen, hiszen évek óta az eladási statisztikák élén találhatjuk azt, ez pedig várhatóan jövőre sem változik.
Vásárló A nap képe: dupla annyiba kerül a kolbász Budapesten, mint Bécsben
Privátbankár.hu | 2024. november 27. 17:04
Hihetetlenül hangzik, de igaz: a magyar fővárosban sokkal drágább az utcán kolbászozni, mint az osztrákban.
Vásárló Mi kell egy modern ergonomikus irodába?
Márkázott tartalom | 2024. november 25. 17:48
A modern, egészséges munkakörnyezet már régen nem csupán egy asztal és egy szék kombinációját jelenti. Az ergonomikus iroda kialakítása kulcsfontosságú a munkavállalók egészsége, kényelme – és produktivitása szempontjából is. A dolgozók fizikai és mentális jólétének támogatása kulcsfontosságú egy vállalat működése során, hiszen ezáltal elhivatottságuk, munkakedvük és hatékonyságuk is nő, de mi mindenre van szükség egy ergonomikus iroda kialakításához? Ezt vizsgáljuk az alábbiakban. 
Vásárló Árat csökkentett a Penny tulajdonosa az egyik kedvenc piacán
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 24. 19:44
A kelet- és közép-európai országok kiskereskedelmének sokszínűségére példa, hogy a Magyarországon a Pennyvel jelen lévő német REWE Group Bulgáriában a Billa áruházakkal szerzett nagy piaci részesedést.
Vásárló Kedves Temu, kérlek, menj innen!
Buksza blog | 2024. november 24. 14:31
Miközben a számos országban letarolják az online kereskedelmet az ágazat kínai óriásai, Délkelet-Ázsiában nem fogadják tárt karokkal a „nagy sárkányokat”. Magyarország és ellencsapásra készül. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG