3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy Facebook kampány a tervezéssel kezdődik, ahol felvázoljuk a konkrét céljait a hirdetéseknek, ezeket a célokat feleltethetjük meg a Facebook hirdetés típusainak. A hirdetési cél egy olyan tevékenységet jelent, amelynek végrehajtására a hirdetéseid megtekintőit ösztönözni szeretnéd.

Ebben a cikkben ismertetem, hogy 2021-ben milyen Facebook hirdetés célokkal lehet a leggyakrabban találkozni.

A Facebook 3 oszlopba rendezi kampányait, nézzük meg a leggyakrabban használt kampánytípusokat milyen hirdetési célnál érdemes használni.

Márkaismertség

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel fognak emlékezni rájuk.

Amikor érdemes használni:
Termék vagy szolgáltatás bevezetésénél érdemes használni. A FB egy mérőszámot rendel ehhez a kampány típushoz, ami azt mutatja, hogy az elért emberekből hány fog még két nap után is emlékezni a hirdetésünkre miután látta.

Elérés

Facebook meghatározás: A hirdetéseidet a legnagyobb számú embernek jelenítheted meg.

Amikor érdemes használni:
Ha az a cél, hogy az adott célcsoporton belül minél több embert szőnyegbombázás szerűen érjünk el. Mindeközben elérésplafont is rendelhetünk a megjelenésekhez, így nem fogják az emberek tolakodónak érezni a hirdetést. Ez a kampány típus eredményes tud lenni termék vagy szolgáltatás bevezetésnél. A célközönség felmelegítésére.

Forgalom

Facebook meghatározás:
Az embereket adott célhelyre, például weboldalra, Facebook-eseményhez vagy Messenger-beszélgetésbe irányíthatod

Amikor érdemes használni:
Ha megcélzott embereket egy weboldalra szeretnénk terelni, így edukálhatjuk a látogatót, a weboldalon lévő tartalmainkkal tudjuk hatékonyan megismertetni a célközönségünket. A látogatókból készülhet termékismerettel rendelkező és releváns célközönség, amit fel tudunk használni további kampányelemeknél.

Aktivitás

Facebook meghatározás:
Több oldalkedvelést, eseményre való visszajelzést, illetve bejegyzésreakciót, hozzászólást vagy megosztást érhetsz el.

Amikor érdemes használni:
Az összes aktivitást elvégző emberből lehet készíteni célközönséget, akiket fel tudunk használni további kampányelemeknél. Előnye, hogy lesz termékismerete már az adott közönségnek és ez egy olcsó módja a célközönség generálásának.

Konverzió

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel hajtanak végre a webhelyeden, az alkalmazásodban vagy a Messengerben értékes műveleteket, például vásárlást vagy fizetési adatok megadását.

Amikor érdemes használni:

Nagyon hatékonyan lehet a korábban edukált célközönséget valamilyen esemény irányába terelni. A Facebookon belül szinte bármire (gomb megnyomás, vásárlás, űrlap kitöltés…) létre lehet hozni eseményt, így lehet ez a kampány típus az egyik leghasznosabb kampányelem, amit szinte minden esetben kötelező használni.

Katalógus

Facebook meghatározás:
A célközönséged használatával a katalógusodban szereplő cikkeket bemutató hirdetéseket jeleníthetsz meg az embereknek.

Amikor érdemes használni:
Ezt a kampány típus nagyon hasznos, ha webshopnak készítünk facebook kampányokat, ahol sok terméket árulunk. Valószínűleg, ezzel fogjuk a legtöbb terméket értékesíteni a legalacsonyabb költség mellett.

Mindegyik kampány típust lehet még finomítani egyéni beállításokkal. Minél jobban egyénre és a kiválasztott célra van szabva egy Facebook kampány, annál jobb eredményt lehet elérni vele.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG