3p

Egy Facebook kampány a tervezéssel kezdődik, ahol felvázoljuk a konkrét céljait a hirdetéseknek, ezeket a célokat feleltethetjük meg a Facebook hirdetés típusainak. A hirdetési cél egy olyan tevékenységet jelent, amelynek végrehajtására a hirdetéseid megtekintőit ösztönözni szeretnéd.

Ebben a cikkben ismertetem, hogy 2021-ben milyen Facebook hirdetés célokkal lehet a leggyakrabban találkozni.

A Facebook 3 oszlopba rendezi kampányait, nézzük meg a leggyakrabban használt kampánytípusokat milyen hirdetési célnál érdemes használni.

Márkaismertség

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel fognak emlékezni rájuk.

Amikor érdemes használni:
Termék vagy szolgáltatás bevezetésénél érdemes használni. A FB egy mérőszámot rendel ehhez a kampány típushoz, ami azt mutatja, hogy az elért emberekből hány fog még két nap után is emlékezni a hirdetésünkre miután látta.

Elérés

Facebook meghatározás: A hirdetéseidet a legnagyobb számú embernek jelenítheted meg.

Amikor érdemes használni:
Ha az a cél, hogy az adott célcsoporton belül minél több embert szőnyegbombázás szerűen érjünk el. Mindeközben elérésplafont is rendelhetünk a megjelenésekhez, így nem fogják az emberek tolakodónak érezni a hirdetést. Ez a kampány típus eredményes tud lenni termék vagy szolgáltatás bevezetésnél. A célközönség felmelegítésére.

Forgalom

Facebook meghatározás:
Az embereket adott célhelyre, például weboldalra, Facebook-eseményhez vagy Messenger-beszélgetésbe irányíthatod

Amikor érdemes használni:
Ha megcélzott embereket egy weboldalra szeretnénk terelni, így edukálhatjuk a látogatót, a weboldalon lévő tartalmainkkal tudjuk hatékonyan megismertetni a célközönségünket. A látogatókból készülhet termékismerettel rendelkező és releváns célközönség, amit fel tudunk használni további kampányelemeknél.

Aktivitás

Facebook meghatározás:
Több oldalkedvelést, eseményre való visszajelzést, illetve bejegyzésreakciót, hozzászólást vagy megosztást érhetsz el.

Amikor érdemes használni:
Az összes aktivitást elvégző emberből lehet készíteni célközönséget, akiket fel tudunk használni további kampányelemeknél. Előnye, hogy lesz termékismerete már az adott közönségnek és ez egy olcsó módja a célközönség generálásának.

Konverzió

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel hajtanak végre a webhelyeden, az alkalmazásodban vagy a Messengerben értékes műveleteket, például vásárlást vagy fizetési adatok megadását.

Amikor érdemes használni:

Nagyon hatékonyan lehet a korábban edukált célközönséget valamilyen esemény irányába terelni. A Facebookon belül szinte bármire (gomb megnyomás, vásárlás, űrlap kitöltés…) létre lehet hozni eseményt, így lehet ez a kampány típus az egyik leghasznosabb kampányelem, amit szinte minden esetben kötelező használni.

Katalógus

Facebook meghatározás:
A célközönséged használatával a katalógusodban szereplő cikkeket bemutató hirdetéseket jeleníthetsz meg az embereknek.

Amikor érdemes használni:
Ezt a kampány típus nagyon hasznos, ha webshopnak készítünk facebook kampányokat, ahol sok terméket árulunk. Valószínűleg, ezzel fogjuk a legtöbb terméket értékesíteni a legalacsonyabb költség mellett.

Mindegyik kampány típust lehet még finomítani egyéni beállításokkal. Minél jobban egyénre és a kiválasztott célra van szabva egy Facebook kampány, annál jobb eredményt lehet elérni vele.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
Vásárló Következik a nagy leállás: félő, hogy senki nem fog költeni
Buksza blog | 2025. március 19. 15:01
A gazdaság minden ágazatát érintik Donald Trump amerikai elnök vámemelései. Csak a bizonytalanság biztos. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG