Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában

Egy Facebook kampány a tervezéssel kezdődik, ahol felvázoljuk a konkrét céljait a hirdetéseknek, ezeket a célokat feleltethetjük meg a Facebook hirdetés típusainak. A hirdetési cél egy olyan tevékenységet jelent, amelynek végrehajtására a hirdetéseid megtekintőit ösztönözni szeretnéd.

Ebben a cikkben ismertetem, hogy 2021-ben milyen Facebook hirdetés célokkal lehet a leggyakrabban találkozni.

A Facebook 3 oszlopba rendezi kampányait, nézzük meg a leggyakrabban használt kampánytípusokat milyen hirdetési célnál érdemes használni.

Márkaismertség

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel fognak emlékezni rájuk.

Amikor érdemes használni:
Termék vagy szolgáltatás bevezetésénél érdemes használni. A FB egy mérőszámot rendel ehhez a kampány típushoz, ami azt mutatja, hogy az elért emberekből hány fog még két nap után is emlékezni a hirdetésünkre miután látta.

Elérés

Facebook meghatározás: A hirdetéseidet a legnagyobb számú embernek jelenítheted meg.

Amikor érdemes használni:
Ha az a cél, hogy az adott célcsoporton belül minél több embert szőnyegbombázás szerűen érjünk el. Mindeközben elérésplafont is rendelhetünk a megjelenésekhez, így nem fogják az emberek tolakodónak érezni a hirdetést. Ez a kampány típus eredményes tud lenni termék vagy szolgáltatás bevezetésnél. A célközönség felmelegítésére.

Forgalom

Facebook meghatározás:
Az embereket adott célhelyre, például weboldalra, Facebook-eseményhez vagy Messenger-beszélgetésbe irányíthatod

Amikor érdemes használni:
Ha megcélzott embereket egy weboldalra szeretnénk terelni, így edukálhatjuk a látogatót, a weboldalon lévő tartalmainkkal tudjuk hatékonyan megismertetni a célközönségünket. A látogatókból készülhet termékismerettel rendelkező és releváns célközönség, amit fel tudunk használni további kampányelemeknél.

Aktivitás

Facebook meghatározás:
Több oldalkedvelést, eseményre való visszajelzést, illetve bejegyzésreakciót, hozzászólást vagy megosztást érhetsz el.

Amikor érdemes használni:
Az összes aktivitást elvégző emberből lehet készíteni célközönséget, akiket fel tudunk használni további kampányelemeknél. Előnye, hogy lesz termékismerete már az adott közönségnek és ez egy olcsó módja a célközönség generálásának.

Konverzió

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel hajtanak végre a webhelyeden, az alkalmazásodban vagy a Messengerben értékes műveleteket, például vásárlást vagy fizetési adatok megadását.

Amikor érdemes használni:

Nagyon hatékonyan lehet a korábban edukált célközönséget valamilyen esemény irányába terelni. A Facebookon belül szinte bármire (gomb megnyomás, vásárlás, űrlap kitöltés…) létre lehet hozni eseményt, így lehet ez a kampány típus az egyik leghasznosabb kampányelem, amit szinte minden esetben kötelező használni.

Katalógus

Facebook meghatározás:
A célközönséged használatával a katalógusodban szereplő cikkeket bemutató hirdetéseket jeleníthetsz meg az embereknek.

Amikor érdemes használni:
Ezt a kampány típus nagyon hasznos, ha webshopnak készítünk facebook kampányokat, ahol sok terméket árulunk. Valószínűleg, ezzel fogjuk a legtöbb terméket értékesíteni a legalacsonyabb költség mellett.

Mindegyik kampány típust lehet még finomítani egyéni beállításokkal. Minél jobban egyénre és a kiválasztott célra van szabva egy Facebook kampány, annál jobb eredményt lehet elérni vele.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, Darvas Zsolt, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá, cikkenként nagyjából 10 forintért, havonta és laponként 745 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és a Privátbankár kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz januárban, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 379 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait!

Vásárló Tényleg az idősek okozzák a legtöbb balesetet?
Privátbankár.hu | 2021. február 25. 10:43
Eloszlat egy tévhitet a CLB biztosítási alkusz: a fiataloknál semmivel sem okoznak több balesetet az idős autóvezetők.
Vásárló Kiszolgáltatott helyzetben a fogyasztók – mi segíthet?
Privátbankár.hu | 2021. február 11. 17:06
Gyorsjelentést adott ki a Gazdasági Versenyhivatal a 2020-as tevékenységéről, ugyanis a magyarok sok esetben nincs tisztában a GVH működésével és annak eredményeivel – mondta a Trend FM-nek adott interjúban Rigó Csaba Balázs elnök.
Vásárló Megint csúcsra kúsztak az élelmiszerárak - drágább lett a Valentin-napi romantika is
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2021. február 11. 15:04
2007 februárjában tettük közzé első felmérésünket - 2021 februárjában a 14. születésnapját ünnepli az Árkosár. Az elmúlt években megszokhattuk, hogy csúcsdöntés jár az évforduló mellé - nincs ez másként idén sem. Az áremelkedés tempója lassult, de az élelmiszereknél a drágulás még mindig meghaladja az átlagos infláció szintjét. Az áremelkedést továbbra is az alma vezeti, lefelé pedig a krumpli húzza az árakat. Aktuális felmérésünkben megvizsgáltuk azt is, mennyiből lehet a legolcsóbban megúszni a Valentin-napot, és mennyivel lett drágább a romantikus egységcsomag tavalyhoz képest.
Vásárló 7+1 érv, amiért a papírdoboz egy hasznos és környezetbarát reklámfelület
Márkázott tartalom | 2021. február 11. 14:02
Ha ügyesen megtervezett, logóval ellátott, egyedi dobozokba csomagolva küldjük ki ügyfeleinknek a termékeinket, akkor mesebeli hőshöz hasonlóan mi is hetet ütünk egy csapásra. Amennyiben webshopunk van, online kereskedünk, különösen fontos, hogy ne csak egyszerű csomagolóanyagként tekintsünk a papírdobozra, hanem a cég arculati elemeként, esztétikus, praktikus tárgyként, amivel költséghatékony módon juttathatjuk el a termékünk mellett a cégünk jó hírét is a háztartásokba.
Vásárló Milyen hintaágyat válasszunk a kertünkbe?
Márkázott tartalom | 2021. február 9. 17:51
Amikor azon gondolkodunk, hogy milyen hintaággyal tehetjük kellemesebbé a kertünkben eltöltött időt, akár meg is állhatunk egy pillanatra, vehetünk egy mély levegőt, és legalább egy kicsit hálásak lehetünk, hogy ilyen “jó problémáink” vannak. Belegondolhatunk, hogy egy kellemes tavaszi, nyári vagy akár indián nyári délutánon, estén kiülni, ringatózni egy kicsit akár egyedül, akár a családunkkal vagy társaságban nagyszerű élmény. Az élmény szó különösen fontos ennél a kerti bútordarabnál, hiszen valóban mozgásban vagyunk, a bútor “tesz velünk valamit”, és ezzel hangulatot is kölcsönöz a kint töltött időnek.
Vásárló Milyen tüneteket okozhatnak a hormonproblémák?
Márkázott tartalom | 2021. február 9. 17:37
Nem véletlenül mondják, hogy a külső árulkodhat a szervezet hormonális állapotáról. Ennek köszönhetően olykor elég ránéznie az orvosnak a páciensre, és már sejti is, hogy hormonproblémákkal küzd. Az alábbiakban részletezzük, hogy milyen külső jegyek utalhatnak hormonproblémákra.  A hormonproblémák tünetei közé sorolható a hajhullás, a fokozott szőrnövekedés, a pattanásosság, a testsúllyal kapcsolatos problémák, a női nemi működés zavarai és a férfi nemi működés zavarai.
Vásárló Legyen természetes anyag a környezetedben!
Márkázott tartalom | 2021. február 9. 08:54
Építkezel? Felújítasz? Valami hasznos bútort szeretnél készíteni családodnak? Az alapanyagok közül kedveled a fát? A fafajták közül melyiket részesíted előnyben, a könnyebben megmunkálható puhábbat vagy a tömörebb, keményebb változatot? Tájékozott vagy a fafajták között? Szeretnél többet megtudni a legtöbbet használt fa tulajdonságairól? Szeretnéd felhasználni munkádhoz az egyik legismertebb fafélét?    Ez nem más, mint a lucfenyő. Bizonyára ismert előtted ez a fenyőfajta! Karácsonykor biztos, hisz legtöbbször ilyen fát díszítünk az ünnepi pillanatokra. De más oldaláról is megismerheted, hisz a Káplár fatelep weboldalra kattintva az építőiparban vagy a belsőépítészetben (padlók, ajtók, ablakok, lépcsők, stb.) igen sokoldalúan felhasznált anyagról bővebben tájékozódhatsz.
Vásárló Válassz egy friss, ropogós és egészséges salátát!
Márkázott tartalom | 2021. február 8. 17:44
Igaz, hogy a címben figyelemfelkeltően a saláta szerepel, de ezt megelőzően néhány mondat arról a vállalkozásról fog szólni, amely több finomság mellett ezt az egészséges ételt is készíti, kínálja számodra.
Vásárló Laptop vásárlási szokások
Márkázott tartalom | 2021. február 8. 12:13
A laptop angol eredetű szó, magyarra fordítva hordozható számítógépként lehet leginkább definiálni. Az asztali gépektől csupán annyiban különböznek, hogy a méretük kisebb és könnyebb. Energiafogyasztásuk viszont kevesebb. Operációs rendszerek és szoftverek tekintetében minden fut és futtatható rajtuk.  Akkumulátor biztosítja, hogy egy töltéssel akár 2-3 órát is működjenek. Amennyiben új laptopot szeretnénk vásárolni akkor érdemes előtte néhány jó tanácsot megfontolni, átgondolni.
Vásárló Melyik a jobb? Az üveggyapot vagy a kőzetgyapot?
Márkázott tartalom | 2021. február 8. 11:09
  Az üveggyapot és a kőzetgyapot is az ásványgyapotok családjába tartozik. Mindkét anyag kiváló hőszigetelőként van nyilvántartva, mégis sokan keveset tudnak róluk. Persze tegyék a dolgukat, szigeteljenek. De azért jó tudni, hogy mégis miért kerül az egyik jóval többe, mint a másik, azaz milyen tulajdonságai vannak ezeknek az anyagoknak. Így tudunk csak felelős döntést hozni, ha a kettő közül kell választanunk a saját házunk szigetelésekor.
hírlevél