3p

Egy Facebook kampány a tervezéssel kezdődik, ahol felvázoljuk a konkrét céljait a hirdetéseknek, ezeket a célokat feleltethetjük meg a Facebook hirdetés típusainak. A hirdetési cél egy olyan tevékenységet jelent, amelynek végrehajtására a hirdetéseid megtekintőit ösztönözni szeretnéd.

Ebben a cikkben ismertetem, hogy 2021-ben milyen Facebook hirdetés célokkal lehet a leggyakrabban találkozni.

A Facebook 3 oszlopba rendezi kampányait, nézzük meg a leggyakrabban használt kampánytípusokat milyen hirdetési célnál érdemes használni.

Márkaismertség

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel fognak emlékezni rájuk.

Amikor érdemes használni:
Termék vagy szolgáltatás bevezetésénél érdemes használni. A FB egy mérőszámot rendel ehhez a kampány típushoz, ami azt mutatja, hogy az elért emberekből hány fog még két nap után is emlékezni a hirdetésünkre miután látta.

Elérés

Facebook meghatározás: A hirdetéseidet a legnagyobb számú embernek jelenítheted meg.

Amikor érdemes használni:
Ha az a cél, hogy az adott célcsoporton belül minél több embert szőnyegbombázás szerűen érjünk el. Mindeközben elérésplafont is rendelhetünk a megjelenésekhez, így nem fogják az emberek tolakodónak érezni a hirdetést. Ez a kampány típus eredményes tud lenni termék vagy szolgáltatás bevezetésnél. A célközönség felmelegítésére.

Forgalom

Facebook meghatározás:
Az embereket adott célhelyre, például weboldalra, Facebook-eseményhez vagy Messenger-beszélgetésbe irányíthatod

Amikor érdemes használni:
Ha megcélzott embereket egy weboldalra szeretnénk terelni, így edukálhatjuk a látogatót, a weboldalon lévő tartalmainkkal tudjuk hatékonyan megismertetni a célközönségünket. A látogatókból készülhet termékismerettel rendelkező és releváns célközönség, amit fel tudunk használni további kampányelemeknél.

Aktivitás

Facebook meghatározás:
Több oldalkedvelést, eseményre való visszajelzést, illetve bejegyzésreakciót, hozzászólást vagy megosztást érhetsz el.

Amikor érdemes használni:
Az összes aktivitást elvégző emberből lehet készíteni célközönséget, akiket fel tudunk használni további kampányelemeknél. Előnye, hogy lesz termékismerete már az adott közönségnek és ez egy olcsó módja a célközönség generálásának.

Konverzió

Facebook meghatározás:
A hirdetéseidet olyan embereknek jelenítheted meg, akik a legnagyobb valószínűséggel hajtanak végre a webhelyeden, az alkalmazásodban vagy a Messengerben értékes műveleteket, például vásárlást vagy fizetési adatok megadását.

Amikor érdemes használni:

Nagyon hatékonyan lehet a korábban edukált célközönséget valamilyen esemény irányába terelni. A Facebookon belül szinte bármire (gomb megnyomás, vásárlás, űrlap kitöltés…) létre lehet hozni eseményt, így lehet ez a kampány típus az egyik leghasznosabb kampányelem, amit szinte minden esetben kötelező használni.

Katalógus

Facebook meghatározás:
A célközönséged használatával a katalógusodban szereplő cikkeket bemutató hirdetéseket jeleníthetsz meg az embereknek.

Amikor érdemes használni:
Ezt a kampány típus nagyon hasznos, ha webshopnak készítünk facebook kampányokat, ahol sok terméket árulunk. Valószínűleg, ezzel fogjuk a legtöbb terméket értékesíteni a legalacsonyabb költség mellett.

Mindegyik kampány típust lehet még finomítani egyéni beállításokkal. Minél jobban egyénre és a kiválasztott célra van szabva egy Facebook kampány, annál jobb eredményt lehet elérni vele.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Új címke került a régi élelmiszerekre, amitől „egészségesebbek lettek”
Buksza blog | 2024. december 22. 17:09
A korábban mérgelődő élelmiszeripari vállalatok észrevették, hogy egyre többen kapnak súlycsökkentő gyógyszereket, ami magában hordoz egy jó lehetőséget.
Vásárló Luxuscikkek „bagóért”: megjelent a „lefelé eladás”
Buksza blog | 2024. december 22. 16:16
A luxustermékek egyik jellemzője volt, hogy a piacuk válságálló, érzéketlenek az általános kereslet hullámzására, ám ez sem látszik már örök igazságnak.
Vásárló Veszedelmes járvány jelent meg Magyarország határánál
Privátbankár.hu | 2024. december 22. 13:21
Szerbiában a magyar határ közelében ismét megjelent az afrikai sertéspestis, ami jelenős veszteséget okozhat a sertésállományban. A belgrádi kormány rendkívüli intézkedéseket vezetett be.
Vásárló Kapaszkodjon: ilyen idén egy trendi karácsonyfa
Elek Lenke | 2024. december 21. 10:19
Az idei karácsonyi dekorációkban a fenntarthatóság, a természetesség és a letisztult stílus keveredik a fényűző, csillogó elemekkel.
Vásárló Így kell ételt és pénzt menteni – Ön már muncholt?
Elek Lenke | 2024. december 20. 15:12
Egy magyar startup forradalmasította az ételmentést, miközben divattá tette a fenntarthatóságot.
Vásárló Már a munkavállalók vannak jobb alkupozícióban, nem a munkáltatók – interjú Szimeiszter Sándorral, a JYSK vezérével
Csernátony Csaba | 2024. december 19. 05:46
A vásárlóknak kínált termékek kiválasztásában a mesterséges intelligencia helyett inkább az emberi döntésben bízik Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős országigazgatója. A dán kiskereskedő cég nem tervez jelentős további áruháznyitásokat Magyarországon, mert közel lefedettnek tekintheti a piacot. Ugyanakkor más, hagyományos boltláncokkal szemben jól boldogul az online értékesítéssel a JYSK.  A cégvezető beszélt arról is, hogy a gyenge forint milyen hatással lehet az árcímkékre. 
Vásárló Ezért éri meg az állítható asztal beszerzése az irodába
Márkázott tartalom | 2024. december 16. 10:49
Minden döntés, ami magas beruházási költséget igényel, alapos megfontolás eredménye. Az üzleti környezetben ez már megszokott dolog, de elkerülhetetlen, hogy olyan környezetet alakítsunk ki magunk körül, ami az irodai munkavégzés fizikai terheit csökkentheti.
Vásárló Megjelent az űrkutatásból származó technológia a fogkrémeknél
Buksza blog | 2024. december 15. 18:03
Az űrhajók és a fogkrémek meglehetősen távol állnak egymástól, ám összekötheti őket, hogy hasonló módszerekkel készülnek. Legalábbis a Colgate ebbe az irányba megy. 
Vásárló Hogyan válassz okosan szerszámokat?
Márkázott tartalom | 2024. december 15. 11:41
Az otthoni és professzionális szerszámvásárlás tele van kihívásokkal és lehetőségekkel. Aki már próbált eligazodni a különböző márkák, modellek és árkategóriák tengerében, az tudja, hogy nem könnyű megtalálni a legmegfelelőbb eszközöket. 
Vásárló Ki lehet törni a bejgli, halászlé, töltött káposzta háromszögből? A franciák mutatják a karácsonyi lakomadivatot
Buksza blog | 2024. december 15. 11:13
A franciák karácsonyi ételválasztása megmutatja, hogy ki lehet törni a halászlé, töltött káposzta, bejgli készítésének Bermuda-háromszögéből, ha egy kicsit bonyolultabban gondolkodik a házi szakács.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG