4p

Nem túlzás, ha azt mondjuk a válság első üzleti áldozata az idegenforgalom! Az ágazat összes területe zuhanórepülésbe indult az elmúlt hetekben, és még a legjobb szakemberek is csak óvatosan mernek nyilatkozni a jövőbeni károk nagyságáról. A válság egyfajta tisztítótűz, melyben lesznek olyan cégek, akik elvéreznek, lesznek olyanok, akik túlélik, és lesznek olyanok, akik felemelkednek. Ami biztos, hogy a fogyasztók hatékony elérése most kiemelt jelentőségű.

„Emberi szempontból tragikus, ami történik a világban, ehhez kétség sem fér! Ahol védtelen emberek halnak meg, ott még a legjobb üzletemberek is lefagynak és nagy szemekkel szemlélik a világot. Azt is tudni kell viszont, hogy ez a helyzet mindig kedvez az új megoldásoknak, hiszen a hagyományosan használt szolgáltatások nem fognak működni!” – kezdte az értékelést Pintye Krisztián, a Hound Advertisements alapítója.

Az biztos, hogy az idegenforgalomnak fel kell készülnie egy soha nem látott mértékű csendre, majd egy gyökeres újra építkezésre. A szállásfoglalások drasztikus ütemben törlődtek az elmúlt hetekben és a legnagyobb hotelektől kezdve az AirBnB lakástulajdonosokig mindenki hatalmas veszteségeket könyvel el.

Pintye Krisztián

„Nem könnyű a jelenlegi helyzet semmilyen újonnan induló médiafelületnek, mint ahogy a HOUNDADS-nek sem, viszont a döntéshozók új megoldások iránti befogadóképessége drasztikusan megnövekedett az elmúlt hetekben, és nyilván ez kedvez arra, hogy egy intenzívebb jövőben jelentős szerepet kapjunk a piacon”- folytatta az ügyvezető.

A Hound Advertisements egyike lehet az újjáépülést segítő megoldásoknak. A speciális üzleti koncepció első körben az AirBnB közönségét célozza meg, és a szállások falain elhelyezett, speciális prémium felületen történő kommunikációval nyit új teret ennek a kiemelten fizetőképes keresletnek a megszólításához. Mivel a kommunikáció direktben történik, egy lokális üzlet forgalmát épp úgy tudják a felületeken elhelyezett hirdetések növelni, mint egy nagyobb hálózattal rendelkező vállalkozás vagy nemzetközi cég ügyfélkörét bővíteni, igen fontos szerepet játszhat egy új típusú kommunikációs munka kialakításában. Ma már Budapesten több, mint 500 lakással állnak szerződéses kapcsolatban, ami tekintettel a prémium színvonalú szállások mennyiségét, igen nagy részarányt biztosít a teljes szállás kapacitásból.

„A HOUNDADS speciális több területen is. Egyrészt a szállásokon elhelyezett felületek egyedi megjelenésével egyértelműen figyelemfelkeltők, ugyanakkor illeszkednek a szállás minőségi kialakításához.” – mondja az alapító.

Az elkövetkezendő két-három hónapra mindenképpen a „csend” lesz jellemző az iparágban, és a szakemberek véleménye szerint június-júliustól kezdődhet bizonyos országokban egy lassú építkezés.

„Fontos, hogy ebben a csendes időszakban az emberek, a potenciális utazóközönség, a mi célcsoportunk nagyon sok időt tölt majd otthon a gép előtt, és sokak gondolatában a szabadság, az utazás játssza majd a főszerepet. Az okos üzletemberek kihasználják ezt a periódust, és egy intenzívebb befogadóképesség mellett kommunikálhatnak most a leendő vásárlókhoz. Ezért döntöttünk úgy, hogy már most meglépjük a későbbre tervezett fejlesztésünket, melynek központi eleme a Facebook behozatala a kommunikációs csomagba. A potenciális utazókat már az utazás előtti hónapokban, egy speciálisan szűrt, nagyon szűk célcsoporthoz, a valóban magyarországi utazást tervezőkhöz tudunk szólni, így összekötjük a szállásokon található felületek hatását egy virtuális „meggyőzéssel” is. Eredetileg is nagy fantáziát láttunk ennek a csomagnak az alkalmazásában, de úgy gondolom, hogy a mostani helyzet egyértelművé tette számunkra ennek szükségességét!”

Az biztos, hogy az idegenforgalomban az elkövetkezendő hónapok az üzleti koncepciók teljes újra gondolásáról szólnak majd. Az új irányokat pedig mindenképp időben el kell kezdeni kommunikálni. Sokan számítanak arra, hogy a most tartó szünet után, a teljes bezártságból az emberek amint lehet utazni fognak. És az idegenforgalomnak erre kell majd felkészülnie, hiszen a vásárlókat az egyik legérzékenyebb pontjukon támadja meg a helyzet. Ezt a pontot pedig szabadságnak hívják!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG