BUX
35 875.71
-1.28%
-465.00
OTP
10 370.00
-2.99%
-320.00
MOL
1 970.00
-0.86%
-17.00
RICHTER
6 810.00
+0.67%
+45.00
MTELEKOM
393.00
-1.87%
-7.00
 
2020. március 31. 14:39

Nem túlzás, ha azt mondjuk a válság első üzleti áldozata az idegenforgalom! Az ágazat összes területe zuhanórepülésbe indult az elmúlt hetekben, és még a legjobb szakemberek is csak óvatosan mernek nyilatkozni a jövőbeni károk nagyságáról. A válság egyfajta tisztítótűz, melyben lesznek olyan cégek, akik elvéreznek, lesznek olyanok, akik túlélik, és lesznek olyanok, akik felemelkednek. Ami biztos, hogy a fogyasztók hatékony elérése most kiemelt jelentőségű.

„Emberi szempontból tragikus, ami történik a világban, ehhez kétség sem fér! Ahol védtelen emberek halnak meg, ott még a legjobb üzletemberek is lefagynak és nagy szemekkel szemlélik a világot. Azt is tudni kell viszont, hogy ez a helyzet mindig kedvez az új megoldásoknak, hiszen a hagyományosan használt szolgáltatások nem fognak működni!” – kezdte az értékelést Pintye Krisztián, a Hound Advertisements alapítója.

Az biztos, hogy az idegenforgalomnak fel kell készülnie egy soha nem látott mértékű csendre, majd egy gyökeres újra építkezésre. A szállásfoglalások drasztikus ütemben törlődtek az elmúlt hetekben és a legnagyobb hotelektől kezdve az AirBnB lakástulajdonosokig mindenki hatalmas veszteségeket könyvel el.

Pintye Krisztián

„Nem könnyű a jelenlegi helyzet semmilyen újonnan induló médiafelületnek, mint ahogy a HOUNDADS-nek sem, viszont a döntéshozók új megoldások iránti befogadóképessége drasztikusan megnövekedett az elmúlt hetekben, és nyilván ez kedvez arra, hogy egy intenzívebb jövőben jelentős szerepet kapjunk a piacon”- folytatta az ügyvezető.

A Hound Advertisements egyike lehet az újjáépülést segítő megoldásoknak. A speciális üzleti koncepció első körben az AirBnB közönségét célozza meg, és a szállások falain elhelyezett, speciális prémium felületen történő kommunikációval nyit új teret ennek a kiemelten fizetőképes keresletnek a megszólításához. Mivel a kommunikáció direktben történik, egy lokális üzlet forgalmát épp úgy tudják a felületeken elhelyezett hirdetések növelni, mint egy nagyobb hálózattal rendelkező vállalkozás vagy nemzetközi cég ügyfélkörét bővíteni, igen fontos szerepet játszhat egy új típusú kommunikációs munka kialakításában. Ma már Budapesten több, mint 500 lakással állnak szerződéses kapcsolatban, ami tekintettel a prémium színvonalú szállások mennyiségét, igen nagy részarányt biztosít a teljes szállás kapacitásból.

„A HOUNDADS speciális több területen is. Egyrészt a szállásokon elhelyezett felületek egyedi megjelenésével egyértelműen figyelemfelkeltők, ugyanakkor illeszkednek a szállás minőségi kialakításához.” – mondja az alapító.

Az elkövetkezendő két-három hónapra mindenképpen a „csend” lesz jellemző az iparágban, és a szakemberek véleménye szerint június-júliustól kezdődhet bizonyos országokban egy lassú építkezés.

„Fontos, hogy ebben a csendes időszakban az emberek, a potenciális utazóközönség, a mi célcsoportunk nagyon sok időt tölt majd otthon a gép előtt, és sokak gondolatában a szabadság, az utazás játssza majd a főszerepet. Az okos üzletemberek kihasználják ezt a periódust, és egy intenzívebb befogadóképesség mellett kommunikálhatnak most a leendő vásárlókhoz. Ezért döntöttünk úgy, hogy már most meglépjük a későbbre tervezett fejlesztésünket, melynek központi eleme a Facebook behozatala a kommunikációs csomagba. A potenciális utazókat már az utazás előtti hónapokban, egy speciálisan szűrt, nagyon szűk célcsoporthoz, a valóban magyarországi utazást tervezőkhöz tudunk szólni, így összekötjük a szállásokon található felületek hatását egy virtuális „meggyőzéssel” is. Eredetileg is nagy fantáziát láttunk ennek a csomagnak az alkalmazásában, de úgy gondolom, hogy a mostani helyzet egyértelművé tette számunkra ennek szükségességét!”

Az biztos, hogy az idegenforgalomban az elkövetkezendő hónapok az üzleti koncepciók teljes újra gondolásáról szólnak majd. Az új irányokat pedig mindenképp időben el kell kezdeni kommunikálni. Sokan számítanak arra, hogy a most tartó szünet után, a teljes bezártságból az emberek amint lehet utazni fognak. És az idegenforgalomnak erre kell majd felkészülnie, hiszen a vásárlókat az egyik legérzékenyebb pontjukon támadja meg a helyzet. Ezt a pontot pedig szabadságnak hívják!

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.


Vásárló A budapesti plázázók fele már vissza is tért természetes élőhelyére
MTI | 2020. május 22. 07:58
Néhány hét, és visszatér a másik felük is.
Vásárló Műanyagok betiltása: megmagyarázták, miért vonta vissza a kormány a törvényjavaslatot
Valkai Nikoletta | 2020. május 20. 15:36
A szaktárca szerint a munka folytatódik az egyszer használatos műanyagok 2021-ben megkezdődő kivezetéséhez. 
Vásárló Jönnek a támogatások - mekkora összegre pályázhat, aki elektromos autót venne?
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 20. 13:36
Ötmilliárd forintos keretösszegű pályázat indul szerdán a tisztán elektromos autók és segédmotoros kerékpárok beszerzésének támogatására - jelentette be Kaderják Péter, az Innovációs és Technológiai Minisztérium energia- és klímapolitikáért felelős államtitkára.
Vásárló Közterületeket kaphatnak a budapesti vendéglátósok
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 19. 20:31
A fővárosi önkormányzat így segítené a vendéglátás újraindítását. 
Vásárló Váratlanul visszavonta a kormány a műanyagok betiltásáról szóló javaslatot
Privátbankár.hu | 2020. május 19. 19:48
Múlt héten nyújtották be a tervezetet az egyszer használatos műanyagok jövő évi betiltásáról, ezt most egyszer csak visszavonták. Még dolgoznak rajta. 
Vásárló Szájmaszkkal fedett citylight posztereken hirdetik a magyar árut
Márkázott tartalom | 2020. május 19. 15:55
Izgalmas, a járványhelyzetre közvetlenül reagáló plakátkampánnyal jelentkezik Budapest közterein a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmat elindító Magyar Termék Nonprofit Kft. Szájmaszkkal ellátott citylight posztereken hirdeti most a kezdeményezést a plakátkampányban résztvevő húsz magyar cég részvételével.
Vásárló Drágul a postai csomagküldés
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 15. 12:28
A Magyar Posta  június elsejétől átlagosan 6,1 százalékkal emeli a belföldi és a nemzetközi csomagfeladás díjszabását a költségek növekedése és a nemzetközi szállítási díjak drasztikus emelkedése miatt - közölte a társaság.  
Vásárló Elszálló árak, kígyózó sorok: ilyen lehet a repülés a koronavírus után
Privátbankár.hu | 2020. május 14. 20:01
A légiközlekedés már a pandémia előtt is macerás, kényelmetlen és drága folyamat volt, és ennél a jövőben valószínűleg csak macerásabb, kényelmetlenebb és drágább lesz.
Vásárló Karácsony Gergely bejelentette: hétvégén a gyalogosoké a pesti alsó rakpart
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 14. 15:38
A hétvégén lezárják a gépjárműforgalom elől a pesti alsó rakpartot és átadják a gyalogosoknak, kerékpárosoknak a városvezetés újranyitási politikájának részeként, bővítve a kikapcsolódásra használható közterületeket - jelentette be Karácsony Gergely főpolgármester.
Vásárló Jövőre tényleg vége az egyszer használatos műanyagoknak Magyarországon
Valkai Nikoletta | 2020. május 13. 13:03
Egy éve tudni lehet, hogy 2021-től idehaza is be kell tiltani egyes egyszer használatos műanyagok forgalmazását. Minderről végre egy kormányrendelet és egy törvényjavaslat is napvilágot látott. 
Friss
hírlevél