3p
Verekedés és egymás taposása is volt idén az óriási leárazásokkal kecsegtető "fekete pénteken" itthon, ezzel pedig hivatalosan is beindult a karácsonyi vásárlási szezon. Persze mindenki kütyüt és tévét akart venni, az akciók leginkább itt voltak vonzóak.
Napi bevásárlás a Wal Martban a tavalyi fekete pénteken. Tej, kenyér, kabrió.

Tegnap itthon is megvolt a maga leárazásaival és botrányaival az Amerikából származó Black Friday. A webshopok nagyot mentek, de a fizikai üzletekben is szép tolongás volt, nem is említve a Tesco esetét, ahol egy leárazott tévéért mentek ölre az emberek.

Ezek voltak a netes sztártermékek

Az óriásképetnyős televíziók a neten is slágerterméknek számítottak, az Extreme Digital például arról tájékoztatott minket, hogy ezekből adták el a legtöbbet. Nagyon mentek még az Androidos telefonok az olcsóbb kategóriából: a telefonvásárlók 90 százaléka tette le az operációs rendszer mellett a voksát, árban pedig a 40 ezer forint körüliek voltak a népszerűek.

Az eMAG webáruháza is hasonló folyamatokról számol be: a tavalyi adatokhoz képest tegnap délután négy óráig dupla annyi rendelés érkezett be hozzájuk, ami abszolút rekord. A látogatások száma meghaladta az 1,3 milliót, amely túlszárnyalja a 2014-es teljes Black Friday akció eredményét. A vásárlások 40 százaléka már mobilon és a mobil alkalmazáson történt - írták a Privátbankárnak. Az első négy percben másodpercenként 50 terméket adtak el, a legnépszerűbb elektronikai termékek itt is az okostelefonok (5600 dn) és az okostévék (5000 db) voltak. Könyvekből 10 000 darab ment el.

A Vatera 1 forintos termékekkel kedveskedik a vásárlóknak egész hétvégén, itt csak licitálni kell a termékekre, nincs minimál ár. Kell-e mondani, hogy a megkérdezett felhasználók alapján itt is a telefonok és az okostévék a legkelendőbbek?

Az első kisebb leállások mellett nyugodtan lehetett shoppingolni a készletek erejéig, nem úgy a kaposvári Tescoban, ahol az emberek szinte összeverekedtek a lapostévékért.

Megkezdődött a karácsonyi őrület

Korábban írtunk már arról, hogy akár 950 milliárdra is nőhet a decemberi kereskedelmi forgalom, ami a tavalyi adatokhoz képest 5-6 százalékos növekedés. Az Országos Kereskedelmi Szövetség arra számít, hogy az idén decemberre várt 940-950 milliárd forintból mintegy 170-180 milliárd forint lehet az, amit közvetlenül az ünnepekre költenek a vásárlók. Az elmúlt évek tapasztalata, hogy az ünnepi étkezésekre, valamint az ajándékokra nagyjából ugyanannyit fordítanak a családok, így az idén az élelmiszerekre, illetve az ajándékokra is egyaránt 80-90 milliárd forintot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG