2p

A dm drogérialánc a sok kicsi sokra megy elvét alkalmazza a spórolásban.

A szépségápolási cikkek és más háztartási vegyi anyagok műanyag csomagolásában fontos a jó kinézet, ám ez indokolatlanul növelheti az anyagfelhasználást, következésképpen a környezet szennyezését.  A német drogerie markt drogéiralánc megváltoztatja saját márkás termékei csomagolásának kupakját, amivel a sok kicsi sokra megy elve alapján jelentős megtakarítást érhet el. Az új kupakok a Belea, a babylove és az Alverde Naturkosmetik terméknél jelennek meg.

Az új négy centiméter átmérőjű zárófedelek átlagosan majdnem 30 százalékkal könnyebbek eleve könnyű elődeiknél – jelentette a vállalat. A cél az, hogy kevesebb műanyagot használjanak fel a termékek csomagolásához, ami mind a súlycsökkenésnek köszönhetően gyártás, mind a szállítás során mérsékelheti a szén-dioxid-kibocsátást. A Belea Professional samponoknál és kondicionálóknál az új csomagolás 23 százalékos megtakarítással jár, ami évente 16 tonna műanyag megspórolását eredményezi. Az Alverde Naturkosmetik esetén, amely organikus termékeket fed, a csomagolás megváltoztatása 33 százalékos megtakarítást hoz, ami összeadva évente 1,2 tonnával kevesebb műanyag felhasználásának felel meg.

Kevesebb műanyagra lesz szüksége a boltláncnak
Kevesebb műanyagra lesz szüksége a boltláncnak
Fotó: dm.de

A babylove márkájú termékek esetén egy egész termékcsaládra vonatkozik az újfajta csomagolás, ami minden egyes terméket 5,7 grammal tesz könnyebbé. A megtakarítás 30 százalékos és a sok kicsit kevesebb műanyagból készülő kupak összesen 4,2 tonnával csökkenti a termékek előállításához felhasznált műanyag mennyiségét. (Via ESM Magazine

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG