3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Sok kozmetikai és fürdőszobai termék esetén az elsődleges adagoló immár a habpumpa. És ez nem véletlen. Valamilyen oknál fogva mi, emberek vonzódunk a habokhoz. Feltehetően a légies, könnyed szerkezete miatt, és az ezzel járó tulajdonságainak köszönhetően. De az sem kizárt, hogy a finom tejszínhab miatt. Ki tudja… Minden esetre mi, felhasználók kedveljük ezt a halmazállapotot, az ilyen halmazállapotú termékeket. És erre már akár bizniszt is lehet építeni.

Szeretik, és még gazdaságos is?

Bizony ám! Nem elég, hogy szeretik, de az is mellette szól, hogy jelenleg ez számít a leggazdaságosabb adagolási módszernek. Ha a folyékony szappant vesszük alapul, akkor ott 1:3 arányban hígítható vízzel, hogy megfelelő legyen a habképzés. Ezzel pedig azt érjük el, hogy jóval kiadósabb lesz az anyagfelhasználás, ami egyenes út a leggazdaságosabb adagolási módszerhez.

Honnan és milyen habpumpát szerezzünk be?

Habpumpáit rendelje meg az Allinpackaging.hu-n, ahol akár kis tételben is beszerezhet mindent magának, amire szüksége van egy saját termékhez. Fontos, hogy figyelembe kell vegyük a habpumpák technikai paramétereit. Ezeknek a pumpáknak egyedi nyakméretük van, így a legtöbb esetben csak haboló flakonnal használhatók. A fenti linken elérhet 0,4 ml-es és 0,8 ml-es habpumpákat is, így könnyen választhat majd, annak függvényében, hogy egyszerre mennyi anyagot szeretne, hogy kijöjjön a flakonból.

Milyen terméknél használható a habpumpa?

Széles a skála mind kozmetikai, mind fürdőszobai termékek esetén, de alapvetően ezen a két területen szokták használni. A termék viszkozitása döntő lehet, nagyban befolyásolja, hogy megfelelően adagol-e a habpumpa.

A habpumpa működési elve az, hogy a széles, nagy méretű dugattyúszűrőkön, szitákon nyomja át a terméket. Valamint eközben levegővel is keveri azt, ezáltal habosítja a terméket. Nagyon ügyelni kell a termék sűrűségére, mert túlságosan sűrű terméket egyáltalán nem lehet habosítani. Ha túlságosan sűrű terméket szeretne habosítani, az nem fog menni, mert azt már nem tudja kezelni, megfelelően feldolgozni az adagoló.

Ha minden kész, már “csak el kell adni”

Tapasztalatból mondhatom, hogy egy vállalkozó számára nincs is jobb érzés annál, mint amikor egy gyönyörű, saját terméket tart a kezében. Ezt érezheti Ön is hamarosan, ha belevág a saját termék készítésébe.

Ahhoz azonban, hogy profitja is legyen a saját termékén, el kell tudnia adni. Ehhez szüksége lesz egy kiváló designra, amivel piacra dobja a termékét. Ezt elkészítheti saját maga is, de ha profikra bízná, a fent említett Allinpackaging.hu-nál a profi címkéjét is elkészítik Önnek.

Ha már Önnél a fizikai termék, akkor jöhet az eladás. Ehhez hirdetnie kell. Sőt, a legjobb, ha viszonteladókat is megcéloz, nem csak közvetlen végfelhasználókat. Hangsúlyozza ki azt, hogy milyen problémára jelent gyógyírt a terméke, építse erre marketingkampányát.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
Vásárló A családi büdzsé megfelelő kezelése
Márkázott tartalom | 2025. október 17. 11:12
Napjainkban a család pénzügyeinek tervezése egyre inkább tudatos gazdálkodást jelent, miközben a cél a gyermekek fejlődésének és boldogságának is támogatása is. 
Vásárló Olyan boltokat jelentett be a Lidl Magyarország, amilyeneket még nem láttunk
Privátbankár.hu | 2025. október 16. 16:20
Október közepétől egy mozgó üzletté alakított kisbusszal járja körbe az országot a Lidl.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG