3p

Sok kozmetikai és fürdőszobai termék esetén az elsődleges adagoló immár a habpumpa. És ez nem véletlen. Valamilyen oknál fogva mi, emberek vonzódunk a habokhoz. Feltehetően a légies, könnyed szerkezete miatt, és az ezzel járó tulajdonságainak köszönhetően. De az sem kizárt, hogy a finom tejszínhab miatt. Ki tudja… Minden esetre mi, felhasználók kedveljük ezt a halmazállapotot, az ilyen halmazállapotú termékeket. És erre már akár bizniszt is lehet építeni.

Szeretik, és még gazdaságos is?

Bizony ám! Nem elég, hogy szeretik, de az is mellette szól, hogy jelenleg ez számít a leggazdaságosabb adagolási módszernek. Ha a folyékony szappant vesszük alapul, akkor ott 1:3 arányban hígítható vízzel, hogy megfelelő legyen a habképzés. Ezzel pedig azt érjük el, hogy jóval kiadósabb lesz az anyagfelhasználás, ami egyenes út a leggazdaságosabb adagolási módszerhez.

Honnan és milyen habpumpát szerezzünk be?

Habpumpáit rendelje meg az Allinpackaging.hu-n, ahol akár kis tételben is beszerezhet mindent magának, amire szüksége van egy saját termékhez. Fontos, hogy figyelembe kell vegyük a habpumpák technikai paramétereit. Ezeknek a pumpáknak egyedi nyakméretük van, így a legtöbb esetben csak haboló flakonnal használhatók. A fenti linken elérhet 0,4 ml-es és 0,8 ml-es habpumpákat is, így könnyen választhat majd, annak függvényében, hogy egyszerre mennyi anyagot szeretne, hogy kijöjjön a flakonból.

Milyen terméknél használható a habpumpa?

Széles a skála mind kozmetikai, mind fürdőszobai termékek esetén, de alapvetően ezen a két területen szokták használni. A termék viszkozitása döntő lehet, nagyban befolyásolja, hogy megfelelően adagol-e a habpumpa.

A habpumpa működési elve az, hogy a széles, nagy méretű dugattyúszűrőkön, szitákon nyomja át a terméket. Valamint eközben levegővel is keveri azt, ezáltal habosítja a terméket. Nagyon ügyelni kell a termék sűrűségére, mert túlságosan sűrű terméket egyáltalán nem lehet habosítani. Ha túlságosan sűrű terméket szeretne habosítani, az nem fog menni, mert azt már nem tudja kezelni, megfelelően feldolgozni az adagoló.

Ha minden kész, már “csak el kell adni”

Tapasztalatból mondhatom, hogy egy vállalkozó számára nincs is jobb érzés annál, mint amikor egy gyönyörű, saját terméket tart a kezében. Ezt érezheti Ön is hamarosan, ha belevág a saját termék készítésébe.

Ahhoz azonban, hogy profitja is legyen a saját termékén, el kell tudnia adni. Ehhez szüksége lesz egy kiváló designra, amivel piacra dobja a termékét. Ezt elkészítheti saját maga is, de ha profikra bízná, a fent említett Allinpackaging.hu-nál a profi címkéjét is elkészítik Önnek.

Ha már Önnél a fizikai termék, akkor jöhet az eladás. Ehhez hirdetnie kell. Sőt, a legjobb, ha viszonteladókat is megcéloz, nem csak közvetlen végfelhasználókat. Hangsúlyozza ki azt, hogy milyen problémára jelent gyógyírt a terméke, építse erre marketingkampányát.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
Vásárló Következik a nagy leállás: félő, hogy senki nem fog költeni
Buksza blog | 2025. március 19. 15:01
A gazdaság minden ágazatát érintik Donald Trump amerikai elnök vámemelései. Csak a bizonytalanság biztos. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG