3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyar internetezők utazási szokásait vizsgálták az internetes kereséseik alapján.

A magyarok körében Horvátország számít a legnépszerűbb úticélnak: havonta több mint 27 ezerszer írták be a keresőbe tavaly a „Horvátország” szót - derül ki a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség elemzéséből.

A tengerpart mellett a szomszédos országokban található szárazföldi látványosságok is népszerűek. A Horvátországban található Plitvicei-tavakra havi szinten megközelítőleg tizenkétezerszer kerestek a magyarok. A Nemzeti Park Európa egyik legszebb természeti látványossága, ahol 16 tavat és 200 körüli vízesést csodálhatnak meg az odalátogatók, ami a vadregényes tájjal még jobban elvarázsolja a turistákat.

Az országok között átlagosan havi nyolcezret meghaladó kereséssel a második helyen Montenegró áll. Az alig több mint 14 ezer négyzetkilométer területű ország nem véletlenül vonzza a turistákat: a hegyvidék tökéletes a kirándulni vágyóknak, amit rengeteg festői szépségű öböl tagol. A tengerpartra vágyóknak közel 250 kilométeres partszakasz áll rendelkezésükre a teljes kikapcsolódáshoz. Montenegró azért is jó választás lehet, mert akár busszal vagy vonattal is megközelíthető, de jó áron repülővel is utazhatnak az Adriára vágyók.

Az elemzés szerint Montenegró után Olaszország egyik legszebb régiója, Toszkána bizonyul a legnépszerűbbnek, tavaly havonta átlagosan ötezernél is többször kerestek rá a magyarok. Bár rengeteg strand várja a fürdőzőket a Földközi-tenger partvidékén, Toszkána kultúrturizmusa sem elhanyagolható. Az olasz reneszánsz hazája rengetek művészeti, történelmi  és irodalmi kinccsel bővelkedik, elég csak a firenzei művészekre gondolni, akik között olyan nagy alkotók találhatóak, mint Leonardo da Vinci, Raffaello Santi, Michelangelo, vagy Sandro Botticelli.

Fapadosokkal repülünk

Ahhoz, hogy ezekre a helyekre eljussunk, sokszor a gyorsaság és a kényelem miatt a repülőt választjuk. Az elemzés szerint a légitársaságok közül toronymagasan a Ryanair és a Wizz Air vezet, a „Ryanair” szóra havonta átlagosan 110 ezren, míg utóbbira több mint 90 ezren kerestek. A két vezető fapados légitársaság mellett az easyJet ajánlataira voltak kíváncsiak a legtöbben, havonta átlagosan mintegy 27 ezren. Az internetezők szeretnének olcsón utazni, az ,,olcsó repülőjegy" szót havonta átlagosan 5500-szor, a ,,cheap flight"-ot pedig közel 2000-szer írták be a keresőbe.

Továbbra is wellness nagyhatalom vagyunk

Belföldön is szívesen utaznak a magyarok, és ekkor a pihenésé a főszerep. A fürdővárosok még mindig nagy népszerűségnek örvendenek, amit a keresések is igazolnak. Az első öt helyen Hajdúszoboszló (havi átlag 27100 keresés), Egerszalók (havi 22000 keresés), Cserkeszőlő (18100 keresés), Zalakaros (14800 keresés) és Bükkfürdő (14800 keresés) szerepel. Ezekben fürdővárosokban rengeteg wellness hotel található, amik sokszor kedvező, akciós ajánlatokkal várják a kikapcsolódni vágyókat.

A „wellness” szóra havonta közel tízezren, a „wellness hotel” szóösszetételre pedig  több mint hatezerszer kerestek rá a hazai internethasználók.

Az utazásnál fontos szempont az ár, amit jól példáz az „olcsó”, „akciós last minute” és „szállás kuponok” iránti érdeklődés. A különböző kuponoldalak népszerűsége és széles körben ismertté válása ezt a fajta utazási kedvet erősíti.  Sokan belföldön keresik a nyaralási lehetőségeket, elsősorban a családi ajánlatok, gyerekbarát utazások érdeklik a böngészőket.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG