3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az Indotek Group mintegy egymilliárd forintból valósította meg a projektet.

A közel 18 ezer négyzetméteres Szeged Plaza modernizálási munkálatait 2019-ben kezdte meg a tulajdonos, és üzemeltető Indotek Group. A rekonstrukció keretében a belső terek, a külső homlokzat, valamint a 400 férőhelyes mélygarázs is felújításra került.

A megújult pláza (Fotó: Indotek)
A megújult pláza (Fotó: Indotek)

A fejlesztés első üteme a belső terekkel kezdődött meg, ahol a plaza új színeket, modern belső burkolatot, korszerű világítást kapott, a közösségi mosdókat felújították, az ételudvart bővítették és a mélygarázs színei is frissültek. A második ütem keretein belül pedig a külső homlokzat változott.

A főbejárati és a középső mozi tömb homlokzata acélszerkezetű keretet és egyedi, lendületes színvilágot kapott. A bevásárlóközpont fő homlokzatára további 4 darab LED világítású élőkép került fel, a plaza logója is lecserélésre került, egységes megjelenésű bérlői logók kerültek kialakításra.

 (Fotó: Indotek)
(Fotó: Indotek)

A két ütemben megvalósított korszerűsítés nyomán több új bérlővel is bővült a bevásárlóközpont, amelynek köszönhetően a Szeged Plaza magas kihasználtsággal működhet tovább. 2019-ben a belső felújítást követően a Vision Express, 2020-ban a Rossmann mintegy 496 négyzetméter alapterületű, valamint a C&F áruház egy 1700 négyzetméter alapterületű új üzlettel gazdagította a bérlők sorát.

2021-ben a DIGI ügyfélszolgálata nyílt meg a plázában, emellett pedig a szolgáltatások sora is bővült, először egy 400 négyzetméteres GYM Class fitneszteremmel, majd egy automata szoláriummal. A mélygarázsban egy Airball pálya is kialakításra került, ezáltal is erősítve a szórakoztatóközpont kínálatát.

Az Indotek Group retail portfóliójába közel 40 bevásárlóközpont és bevásárlópark tartozik, amelyeket plázafejlesztési programjának keretében folyamatosan modernizál és új arculattal lát el. A társaság azzal a céllal végezte el a Szeged Plaza átfogó felújítását, hogy a bevásárlóközpont egy az eddiginél modernebb környezetben és látványosabb megjelenéssel várja a jövőben a látogatókat, illetve ezáltal reagáljon a felmerülő látogatói igényekre és további világmárkákkal bővítse a pláza kínálatát.

„A látogatók szívesebben mennek be egy modern, korszerű bevásárlóközpontba, így a Szeged Plaza modernizálása során is elsődleges célunk volt, hogy mind a belsőt, mind a külsőt tekintve felfrissítsük a bevásárlóközpont megjelenését és ezáltal új lendületet adjunk neki. A már 4 éve végzett plázafejlesztési programunk keretében számos vidéki bevásárlóközpontot korszerűsítettünk, a Szeged Plaza esetében azonban az is cél volt, hogy élményközpontként is megállja a helyét. Az Indotek Group 2015 május óta van jelen Szegeden, a felújított plázát pedig a helyi vásárlói igényekhez is alakítottuk, így reméljük, hogy a látványos és színes külső, valamint a fiatalos belső mindenkinek elnyeri majd a tetszését” – mondta Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketingvezetője a modernizált Szeged Plaza átadója kapcsán.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
Vásárló A családi büdzsé megfelelő kezelése
Márkázott tartalom | 2025. október 17. 11:12
Napjainkban a család pénzügyeinek tervezése egyre inkább tudatos gazdálkodást jelent, miközben a cél a gyermekek fejlődésének és boldogságának is támogatása is. 
Vásárló Olyan boltokat jelentett be a Lidl Magyarország, amilyeneket még nem láttunk
Privátbankár.hu | 2025. október 16. 16:20
Október közepétől egy mozgó üzletté alakított kisbusszal járja körbe az országot a Lidl.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG