2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az olcsóbb megoldások a népszerűbbek, de ha nincs wifi, el se indulunk.

Költséghatékony – talán így lehetne egy szóban jellemezni a közép- és kelet-európai régiót a PayPal és a GfK közös kutatása alapján. A megkérdezettek 11 százaléka inkább megvárja a szeptemberi kedvezményes időszakot a nyaralással – ez egyébként különösen népszerű a lengyelek körében. A lengyelekhez hasonlóan azonban a magyarok 15 százaléka sem tervez idén nyaralásra költeni, közölte a GfK a Privátbankár.hu-val.

Minél olcsóbb, annál jobb

A lakhatás szempontjából is általában igyekszünk minél olcsóbban megoldani a nyaralást, a magyarok egyharmada választ különálló apartmant vagy házat a nyaralásra, egynegyedük pedig inkább valamelyik rokonnál vagy barátnál spórolja meg a lakhatás költségeit. A hagyományos hoteleket a görögök részesítik előnyben, a megkérdezettek háromnegyede keresi a kényelmet a nyaralás alatt. Az azonan elmondható, hogy különösen árérzékeny térség vagyunk, ez az elsődleges szempont, ami alapján nyaralást foglalnak a közép-kelet-európaiak. Ezt követi a barátok ajánlása, majd a turisztikai látványosságok távolsága a lakóhelytől.

A mocskos anyagiakat továbbra is elsősorban készpénzben intézzük, és általában az egész régió igyekszik kerülni a túlkötlekezést – a magyarok számítanak ebben a legóvatosabbnak, a megkérdezett magyarok fele maximum 250 eurót szán a nyaralásra, 35 százalékuk 250-500 eurót. Csak egy egészen kis szelet – 3 szalék – számol egy kisebb vagyonnak megfelelő, 1000 eurós nyaralással.

Internet nélkül sehova!

A felszereltség szempontjából a Wi-Fi elérhetőség ma már kötelezőnek számít, a megkérdezettek több mint fele keresi az internetlehetőséget a nyaralás során. Nem csak helyben, már az utazás előtt is szeretünk az internetről tájékozódni, a magyarok kétharmada a netről gyűjtött információk alapján, saját maga szervezi meg a nyaralását, keresőmotorok és utazási oldalak segítségével.

"Az turizmus az egyike azoknak az iparágaknak, ahol az internetnek köszönhetően a legtöbb új megoldás született. Ma a geolokációk kereshetőségével (például TripAdvisoron, vagy az Instagramon) a lehetőségek végtelen tárháza áll rendelkezésünkre. A helyszínen készült fotók alapján például összehasonlíthatjuk az adott helyet a brosúrákban található, gyakran feljavított képekkel„ - mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép- és kelet-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG