A csereakciót még szeptember 19-én indította el a Samsung Electromnics Európában, azóta a készülékek 57 százalékát kicserélték a tulajdonosok. A többség egy új Note 7-esre, három százalékuk pedig valamilyen más Galaxy termékre cserélte a korábbi telefonját, ezt közölte a Samsung Electronics a Privátbankár.hu-val. Ilyen tempóban akár október elejére befejeződhet a program, a Note 7-esek értékesítése várhatóan október 28-tól indul újra Európában.
Forrás: samsungmobilepress.com |
A felrobbanó akkumulátorok ellenére úgy tűnik, nem ingott meg a bizalom a gyártóban: egy páneurópai felmérés szerint, amelyben összesen 5000 brit, német, francia, spanyol és olasz felhasználót kérdeztek meg, a válaszadók mintegy kétharmada továbbra is elégedett a Samsung szolgáltatásaival, ebbe a csereakció is beletartozik. A gyártó az incidens óta többször is tájékoztatta és figyelmeztette a Note 7 tulajdonosokat, és amellett, hogy teljesen újravizsgálták a készülékeket, egy szoftverfrissítéssel ezentúl korlátozzák az új telefonok maximális tölthetőségét is.
Miből tudom, hogy jó készüléket kaptam?
David Lowes, a Samsung Electronics Europe marketingigazgatója arra biztatja a felhasználókat, hogy mindenképp győződjenek meg arról, hogy új Galaxy Note7 készülék van a birtokukban, erre több lehetőség is van. „Minden vásárlónk használhatja az online széria szám (IMEI szám) ellenőrzőt a Samsung.com weboldalon, amikor pedig kézhez kapják új készüléküket, a zöld színű akkumulátor szimbólumnak és a csomagoláson lévő fekete négyzetnek köszönhetően száz százalékig biztosak lehetnek abban, hogy egy új szériás Galaxy Note7 készüléket tartanak a kezükben”, tette hozzá.
A gyártó székhelyén nem ilyen gördülékeny a helyzet, itt három nappal ki kellett tolni a határidőt, erről korábban itt írtunk bővebben. >>> |