3p

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Hogyan garantálja a KMÉ-védjegy a minőséget a tudatos vásárlók számára?

Több mint egy évszázada Németországban alapították az ALDI-t, amely mára világszerte a minőségi és megfizethető termékeiről ismert üzletlánccá fejlődött. A magyar piacra 2008-ban lépett be, és már több mint 180 üzlettel várja a vásárlóit. Boltjait egy modern logisztikai központból, Biatorbágyról szolgálja ki.  

„Azt tapasztaljuk, hogy a vásárlók keresik a jó minőségű, magyar termékeket, és azon dolgozunk, hogy egyre több olyan saját márkás élelmiszerünk legyen kínálatunkban, amely elnyerte a KMÉ-védjegyet. A KMÉ logó egy, a tőlünk megszokott magas minőségen felüli olyan pluszbiztosíték a vásárlók számára, amiért érdemes a termékeket fejleszteni és pályázni a KMÉ-védjegyre” – mondta Pusztai Ádám, az ALDI országos beszerzési igazgatója.

Mi az a KMÉ-védjegy?

A Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) hozta létre néhány évvel ezelőtt, azzal a céllal, hogy igazolja és kiemelje a legkiválóbb minőségű hazai élelmiszereket. A védjegy megszerzéséhez az élelmiszereknek szigorú pályázati feltételeknek kell megfelelniük.

„A KMÉ minősítést elnyert termékeinkre külön büszkék vagyunk, hiszen nemcsak a jogszabályi paramétereknek kell megfelelni, hanem fenntarthatósági kritériumoknak is, ez pedig egybevág az ALDI mindenkori törekvéseivel” – fogalmazott Lócsi Dóra, az ALDI minőségbiztosítási és fenntarthatósági menedzsere.

Garantált minőség a tudatos vásárlóknak

A KMÉ-védjegy tehát nemcsak a minőségről, hanem a fenntarthatóságról is szól. Az olyan pályázati feltételek, mint a helyi alapanyagok felhasználása vagy a fenntartható vízgazdálkodás, hosszú távon is biztosítják a környezetvédelmi szempontok érvényesülését. Lócsi Dóra szerint: „Ez mind olyan feltétel, ami magasabb kritériumokat teljesít, mint a jogszabályokban előírt elvárások, de ezek azok az apró lépések, amelyekkel a jövőnk fenntarthatóbbá válhat.”

Az ALDI és a KMÉ-védjegy együttesen garantálják, hogy a magyar vásárlók biztosan magas minőségű termékekhez jussanak, amelyek előállításánál fokozottan érvényesülnek a fenntarthatósági kritériumok. Ezek a törekvések nemcsak jobban támogatják a magyar termelőket, hanem egy fenntarthatóbb élelmiszer-ellátási rendszer alapjait is megteremtik.

Mely ALDI termékek érdemelték ki a KMÉ-védjegyet?

Az ALDI hét saját márkás élelmiszere, hústermékek és laktózmentes tejtermékek nyerték el a KMÉ-védjegyet.

  • Milsani Enjoy free! laktózmentes vaj;
  • Milsani Enjoy free! laktózmentes UHT habtejszín 30%;
  • Milsani Enjoy free! laktózmentes ESL tej 3,5%;
  • Milsani Enjoy free! laktózmentes trappista szeletelt sajt;
  • Milsani Enjoy free! laktózmentes kefir;
  • ALDI paprikás szalámi rúd;
  • ALDI csemege szalámi rúd.

Az ALDI célja, hogy minél több terméken legyen megtalálható a KMÉ-logó, ezért a vállalat a jövőben száraztésztákkal és tojásokkal pályázik a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyre.

(x)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Itt vannak a számok: mi készül a benzinkutakon?
Privátbankár.hu | 2025. május 30. 15:22
Így alakulhatnak az árak a hónap utolsó napján.
Vásárló Visszatértek az ÖKO KALAND hősei – új epizódokkal bővül a SPAR fenntarthatósági minisorozata
PR | 2025. május 28. 12:14
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Vásárló Drasztikus áremelésre kényszerülhet a Temu
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 19:28
Felére zuhant a Temut üzemeltető Pinduoduo (PDD) Holding profitja az első negyedévben.
Vásárló Rangsorolták a vásárlókat, a magyar eredmény kiábrándító
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 12:51
Az európai vevők többsége szerint nem lesz jobb a helyzet. 
Vásárló Nagy Márton valami olyanra készül, aminek sok magyar örülhet
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 14:02
Úgy tűnik, hogy haladnak a tárgyalások a következő árrésstophoz.
Vásárló Ritka dobásra készülnek a benzinkutak
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 09:57
Ugyanazon az áron adhatják kedden mind a 95-ös oktánszámú üzemanyagot, mind a gázolajat, mint hétfőn. 
Vásárló Elsöprő mutatvány várható az Alditól, a Lidltől és a többiektől is
Buksza blog | 2025. május 24. 16:03
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Vásárló Akciós termékekre vadászó vevők között tört ki bunyó egy csehországi Lidlben, élen a nyugdíjas vásárlókkal
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 11:54
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
Vásárló A BYD elárulta a magyar számokat
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 08:22
Látványosan erősödik a BYD autómárka pozíciója a magyarországi újautó-piacon, az idei első négy hónap kiemelkedő eredményeket hozott, és ez az év további részében tovább javulhat a márkakereskedői hálózat intenzív bővülésével, amit erőteljes modellkínálattal támogat meg a NEV (New Energy Vehicle – új energiával hajtott jármű) szegmensben élen járó kínai gyártó.
Vásárló Próbál példát mutatni a Nike abban, hogyan lehet túlélni Trump új világrendjét
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 11:29
Bár Donald Trump vámháborújának hatásait nem tudják elkerülni a cégek, van mozgásterük abban, miként emelik egyes termékeik árát. A Nike például a gyerekeknek szánt cipőkért egyelőre nem kér többet.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG