A lap szerdai száma szerint a GVH a cég azon akciói miatt indított eljárást, amelyek során az ügyfelek visszakaphattak egy- vagy kétheti törlesztőrészletet akkor, ha az egész futamidő alatt pontosan fizettek. Az adósok egy része azért nem kapta meg a visszajáró pénzt, mert egyszerre több részletet is befizetett, vagy pedig a pontos összegnél többet adott oda a pénz beszedésével megbízott közvetítőnek.
A túlbuzgó ügyfelek pénz nélkül maradtak? Fotó: csepel.info |
Így reagált a Provident"A Provident tevékenysége során minden esetben, így meggyőződésünk szerint most is szabályszerűen, a törvényi kötelezettségeknek megfelelően járt el.
Az ügyfelek elégedettsége és a transzparens működés számunkra kiemelten fontos. A vizsgálat során természetesen együttműködünk a hatósággal az ügy tisztázása érdekében." |
A Provident a gyanú szerint nem tájékoztatta ügyfeleit arról, hogy a többletbefizetés miatt is elesnek az akcióban kínált összegtől, nem csak abban az esetben, ha nem rendezik időben a tartozást.
A társaság a lap megkeresésére azt közölte, egyelőre nem tudnak arról, hogy versenyhivatali eljárást indítottak ellenük, mert még nem kaptak hivatalos értesítést.
A Magyar Nemzet úgy tudja, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) szintén vizsgálja a társaságot.