3p
Hamarosan véget ér a tanév, a szülőknek pedig a nyakába szakad a gyerekek vakációztatásának megoldása, esetenként a családi nyaralás megszervezése. Ez rengeteg feszültséggel járhat, az apró részletek pedig könnyen rémálommá alakíthatják az együtt töltött időt. Van azonban néhány tipp arra, amivel megelőzhetjük a bajt, és végül mindenki boldogan töltheti a nyarat – gyerek és felnőtt egyaránt.

Idén június 15-én zárul a tanév, így a diákoknak kereken két és fél hónapjuk lesz a jól megérdemelt lazításra, amit természetesen a szülőknek kell értelmes módon leszervezni akár a családon belül, akár közös nyaralással vagy táborokkal. Így a már jó előre lefixált nyári programok, tennivalók mellett itt az ideje elkezdeni készülni a családi nyaralásra is, főleg, ha ebben az évben a nagyszülőket is magunkkal visszük. A NaturMed Hotel Carbona gyermekanimátora, Sebestény Orsolya osztott meg pár tippet a Privátbankár.hu-val, hogy zökkenőmentes legyen a nyaralás.

Tervezzünk közösen!

Egy többgenerációs vakációzás esetén még több mindenre kell odafigyelnünk, mintha csak a gyerekekkel indulnánk útnak. Előfordulhat, hogy minden korosztály másként értelmezi a kikapcsolódás fogalmát, ezért a legjobb, ha az egész családot bevonjuk a tervezésbe, így könnyebben megtalálhatjuk a közös pontokat. Kérdezzük ki a nagyszülők és a gyerekek véleményét is, keressünk kompromisszumot! Szállásnak például kitűnő alternatíva a szálloda, ahol még a sütés-főzés terhét is leveszik a vállunkról, így biztosan felhőtlen nyaralásra számíthatunk.

Válasszunk programokban gazdag helyszínt!

Egy vízparton vagy wellness-fürdőben is különféle igényekkel találkozhatunk a családban: míg a nagyszülők inkább a gyógy- és termálmedencében ejtőznének, a szülők a kényeztető masszázsokat, ellazító szaunázásokat kedvelik, addig a gyerekek legszívesebben a vízben játszanak, csúszdáznak.

Amikor úti célt választunk, keressünk olyat, ahol bármely korcsoport megtalálja a számára legérdekesebb programokat, a legkellemesebb időtöltési formát. Vizsgáljuk meg az adott várost vagy régiót, és az ejtőzés mellé csempésszünk be közös kirándulást, múzeumozást vagy egyéb programot – ezekre sok hotel már kedvezményt is ad az ott megszállóknak.

Gyűjtsünk közös élményeket is!

Azt se vegyük zokon, ha a tervezés ellenére valakinek épp nincs kedve a beígért programhoz, ugyanakkor igyekezzünk olyan nyaralást szervezni, ahol mindenki jól érzi magát. Természetesen az időjárás is közrejátszhat, ami miatt el kell napolni egy programot – ilyenkor próbáljuk meg összehívni a családot, társasozzunk akár esős időben vagy vacsora után, válasszunk olyan közös tevékenységeket, amik összehozzák a famíliát. Látogathatunk akármilyen szép és izgalmas helyeket, hosszútávú emléknek mégis az marad meg, hogy milyen jó időt töltöttünk együtt a szeretteinkkel.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG