3p
Hamarosan véget ér a tanév, a szülőknek pedig a nyakába szakad a gyerekek vakációztatásának megoldása, esetenként a családi nyaralás megszervezése. Ez rengeteg feszültséggel járhat, az apró részletek pedig könnyen rémálommá alakíthatják az együtt töltött időt. Van azonban néhány tipp arra, amivel megelőzhetjük a bajt, és végül mindenki boldogan töltheti a nyarat – gyerek és felnőtt egyaránt.

Idén június 15-én zárul a tanév, így a diákoknak kereken két és fél hónapjuk lesz a jól megérdemelt lazításra, amit természetesen a szülőknek kell értelmes módon leszervezni akár a családon belül, akár közös nyaralással vagy táborokkal. Így a már jó előre lefixált nyári programok, tennivalók mellett itt az ideje elkezdeni készülni a családi nyaralásra is, főleg, ha ebben az évben a nagyszülőket is magunkkal visszük. A NaturMed Hotel Carbona gyermekanimátora, Sebestény Orsolya osztott meg pár tippet a Privátbankár.hu-val, hogy zökkenőmentes legyen a nyaralás.

Tervezzünk közösen!

Egy többgenerációs vakációzás esetén még több mindenre kell odafigyelnünk, mintha csak a gyerekekkel indulnánk útnak. Előfordulhat, hogy minden korosztály másként értelmezi a kikapcsolódás fogalmát, ezért a legjobb, ha az egész családot bevonjuk a tervezésbe, így könnyebben megtalálhatjuk a közös pontokat. Kérdezzük ki a nagyszülők és a gyerekek véleményét is, keressünk kompromisszumot! Szállásnak például kitűnő alternatíva a szálloda, ahol még a sütés-főzés terhét is leveszik a vállunkról, így biztosan felhőtlen nyaralásra számíthatunk.

Válasszunk programokban gazdag helyszínt!

Egy vízparton vagy wellness-fürdőben is különféle igényekkel találkozhatunk a családban: míg a nagyszülők inkább a gyógy- és termálmedencében ejtőznének, a szülők a kényeztető masszázsokat, ellazító szaunázásokat kedvelik, addig a gyerekek legszívesebben a vízben játszanak, csúszdáznak.

Amikor úti célt választunk, keressünk olyat, ahol bármely korcsoport megtalálja a számára legérdekesebb programokat, a legkellemesebb időtöltési formát. Vizsgáljuk meg az adott várost vagy régiót, és az ejtőzés mellé csempésszünk be közös kirándulást, múzeumozást vagy egyéb programot – ezekre sok hotel már kedvezményt is ad az ott megszállóknak.

Gyűjtsünk közös élményeket is!

Azt se vegyük zokon, ha a tervezés ellenére valakinek épp nincs kedve a beígért programhoz, ugyanakkor igyekezzünk olyan nyaralást szervezni, ahol mindenki jól érzi magát. Természetesen az időjárás is közrejátszhat, ami miatt el kell napolni egy programot – ilyenkor próbáljuk meg összehívni a családot, társasozzunk akár esős időben vagy vacsora után, válasszunk olyan közös tevékenységeket, amik összehozzák a famíliát. Látogathatunk akármilyen szép és izgalmas helyeket, hosszútávú emléknek mégis az marad meg, hogy milyen jó időt töltöttünk együtt a szeretteinkkel.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG