Az utóbbi években a hazai és nemzetközi sajtó folyamatosan kongatja a vészharangot a borfogyasztás (ezen belül különösen a vörösborfogyasztás) drámai globális visszaesése miatt. Jogosan – vélik a Jammertal Borbirtoknál, ahol a jelenségre egy különleges koncepció és egy kapcsolódó akció keretében igyekeznek választ adni.
Nem ártana, ha borászati üzletág összes résztvevőjében (szőlész – borász – kereskedő) tudatosulna: csak a magas hozzáadott értékű, valóban élvezeti cikként fogyasztható boroknak van jövőjük. Az ilyen bort nevezzük mi Nagybornak – írja a Jammertal a Turizmus Online-on megjelent cikkben.
Ártól, színtől, szőlőfajtától és termőterülettől függetlenül Nagybor az, ami feltétel nélkül megszépíti a pillanatunkat. Ha ezt nem tudja megtenni, akkor nem felel meg feladatának, felesleges erőltetni a termelését. Sokkal kevesebb borra van sokkal magasabb minőségben szüksége a piacnak
- vélik a Jammertalnál.
A cikkből kiderül: mivel szeretnék a Nagybort megismertetni és megszerettetni, a JBB történetében először nagyszabású Black Red Friday akciót is indítanak.
Ezt állítják az oroszok. Az ukránok meg azt, hogy valóban kilőtték őket.


