A korábbi hírek száz autóbusz gyártásáról és száz fő foglalkoztatásáról szóltak. A NABI reméli, hogy hamarosan a magyarországi közlekedési vállalatok megrendelései is hozzájárulnak a hazai munkahelyek megteremtéséhez és megőrzéséhez. A 2011-es év derekán Kalifornia állam pénzügyi nehézségei miatt Los Angeles szüneteltette autóbuszflottájának megújítását, ezért a NABI a kaposvári üzem termelésének felfüggesztésére kényszerült.
Az amerikai nagyváros ez év elején forrásokhoz jutva tovább folytatja tömegközlekedési rendszerének fejlesztését. Az amerikai fél negyedik alkalommal él opciós megrendeléseinek lehívásával. Ezzel együtt összesen közel kétezer kompozit, valamint a cég budapesti üzemében készülő acélvázas NABI autóbuszt működtet a Los Angeles-i közlekedési vállalat. A most megrendelt autóbuszok 45 láb (13,7 méter) hosszúak, és városi - elővárosi viszonylatban teljesítenek majd szolgálatot.
A kaposvári üzemben készül a világ egyetlen teljesen kompozit vázszerkezetű autóbusza. A kaposvári üzem alapkövét zöldmezős beruházás keretében 2000-ben tették le, és 2002-ben indult meg a rendkívül üzemanyag-takarékos autóbuszok gyártása. A NABI eddig több mint ötmilliárd forintot fordított a kaposvári üzem elindítására, és különböző fejlesztésekre, melyek eredményeképp több mint 500 kompozit autóbusz-karosszériát gyártott és szállított le.
A NABI további típusfejlesztéseket valósított meg 2011 során. Bemutatta, és sorozatgyártásra előkészítette az új NABI Sirius típuscsalád két tagját, a városi, illetve a helyközi autóbuszt. A NABI Siriust környezetvédelem tekintetében tekintik kiemelkedőnek, a járművekbe szerelt hét literes dízelmotor az EU5-ös normát túlteljesítő EEV besorolásnak is megfelel adalékanyag nélkül, ami várhatóan csak 2013-tól lesz kötelező az Európai Unió területén.