A New York-i tőzsde mai napjának a legnagyobb sztorija egyértelműen a Zynga bevezetése. A cég végül az elvárásoknak megfelelő árat kapta. A 10 dolláros ár azt jelenti, hogy egy milliárd dollárt ér a tőzsdei forgalomba kerülő részesedés. Ez egyébként a várakozások csúcsa, ugyanis a várakozások 8 – 10 dolláros árfolyamról szóltak. Ez a legnagyobb internetes részvénybevezetés a Google 2004-es bevezetése óta.
A Zynga, amelynek papírjai egyébként a Nasdaq piacon forognak majd, olyan nagy cégek nyomába lép, mint a Linkedin, és a Groupon, amelyek szintén idén léptek a tőzsdére. Éppen ezen cégek bevezetésének részben keserű tapasztalatai késztették a hírek szerint a Zyngát arra, hogy visszavegyen a korábbi nagyszabású terveiből. Az ügyet jól ismerő források szerint a cég vezetése okult abból, hogy a fenti nagy cégek IPO-ja után a részvényárfolyam hamar csökkenni kezdett, és úgy tűnik nagy eséllyel a kibocsátási ár alá került tartósabban.
A Zynga sikere egyértelműen a Facebookhoz kötődik, bevételének csaknem 100 százaléka a népszerű közösségi portál felhasználóitól származik. A felhasználók száma elérte a havi 227 milliót. Az olyan közismert játékokat, mint a FarmVille, vagy a MafiaWars a felhasználók ingyen játszhatják, ugyanakkor bizonyos speciális tranzakciókért, illetve a prémiumszolgáltatásért fizetni kell.
A mai részvénykibocsátással a cég a legtöbb játékfejlesztő versenytársa elé került, és olyan nagy vállalatokkal került egy sorba, mint az Electronic Arts, vagy a videójáték-gyártó óriás Activision Blizzard. Az IPO szervezéséért egyébként a Morgan Stanley és a Goldman Sachs volt a felelős.