Egészen furcsa reklámot szúrt ki a TV2-n a Forbes egyik olvasója. Két reklám között egy pillanatra felvillan a Paksi Atomerőmű logója - de tényleg csak egy felvillanás látható, kontextus nélkül (előtte egy Skoda, utána egy Béres Porcerő reklám szerepel, ahogy az alábbi videón is látszik):
A lap megkereste a TV2-t, a csatorna sajtóosztálya azt válaszolta: "November 10-én a tudomány világnapja alkalmából egész napos együttműködésünk volt az MVM Pakssal, melynek keretén belül pillanatreklám, más szóval sting megjelenések is voltak".
Ez a Forbes szerint aggályos, hiszen a Reklámtörvény tiltja a tudatosan nem észlelhető reklámok közzétételét - például azokat, amelyek túl rövid időre jelennek meg. Ez persze nem túl konkrét definíció, így nehéz megmondani, hogy kimeríti-e a fogalmat a most sugárzott hirdetés. A lap által megkérdezett szakjogász szerint mindenesetre ebben a reklámban megvalósul ez a fajta tiltott reklámtevékenység, hiszen ennyi idő kevés ahhoz, hogy a felirat és a teljes vizuális forma feldolgozható és tudatosan észlelhető legyen.