Az AEGON várakozásai szerint idén 600 ezer autós vált biztosítót, becsléseik szerint átlagosan néhány ezer forintot lehet spórolni a díjakkal. Az idei kampány a biztosító megítélése szerint eddig sok meglepetést nem hozott, a piaci szereplők magatartása nagyjából a várakozásoknak megfelelően alakult. Az elmúlt évi kampány győztesei nem változtattak a taktikájukon, megpróbálták ugyanazokat a paramétereket hozni, ami már bejött egyszer - jelezte sajtóközleményében a cég.
Az AEGON-nál kiemelték, hogy egy-egy szűkebb célcsoportnak szóló, de kiugró mértékű kedvezménnyel próbálnak piacot nyerni. A kisgyermekes családokat már eddig is kiemelten kezelték, az idei kampány újdonsága viszont a pénzügyi szektor dolgozóinak és a biztosítási üzletkötőknek szóló jelentős kedvezmény – foglalta össze a kampánycélokat a biztosító sajtótájékoztatóján Szombat Tamás, az AEGON Magyarország vezérigazgató-helyettese.
Az AEGON Magyarország 2010-es tarifáinak kialakításakor - az új célpiaci szegmensek megnyerése mellett - a legfontosabb szempont az állományvédelem volt, az átlagosnál jóval nagyobb figyelmet fordítottak a meglévő ügyfelekre - hangsúlyozták. A vezérigazgató-helyettes tájékoztatása szerint a kampányban az AEGON 0%-os díjemelési indexet alkalmaz, a kármentesen vezető meglévő ügyfeleknek pedig mindenképpen csökken a díja. Az újrakötéseket ezáltal megpróbálják minimálisra szorítani, nem lesz érdemes ugyanis felmondani a szerződést, ha az új ugyanazzal a kedvező tarifával lesz megköthető.
A cégnél új kedvezményként jelenik meg a mostani kampányban, hogy a casco kedvezmény akkor is jár, ha nem az AEGON-nál van az ügyfél casco-ja. Az elmúlt évek történései alapján azonban még a díjnál is fontosabb az, hogy olyan biztosítót válasszanak az autósok, amelynek a tőkehelyzete, és szolgáltatásai is megfelelőnek mondhatók – hívta fel rá a figyelmet Szombat Tamás.
Az AEGON egyébként az év elején 8,5 milliárd forintos kötelező-állománnyal és 285 ezer ügyféllel rendelkezett. A mostani kampánytól nagyjából 50-100 ezres portfóliónövekedést várnak. Ebből nagyjából 30%-ot a saját hálózat, 45-50%-ot pedig az alkuszok hozhatnak - mondta a Privátbankár kérdésére Szombat Tamás. Az ügyfelek közül leginkább a 35-44 év közöttieket próbálták tarifáikkal megcélozni - tette hozzá.
Az AEGONdirekt.hu - mely az AEGON Magyarország direktbiztosítási szolgáltatásokat kínáló vállalata - a kampány új szereplőjeként meghatározó számú – 8 ezer darab – gfb szerződés megkötését tűzte ki célul - mondta Marosvölgyi Péter. A szakmai igazgató jóslata szerint jó esetben ez a szám azonban akár a duplája is lehet. A direktbiztosítónál egyébként ugyanazon az áron lehet az AEGON termékeit megkötni, mint más csatornákon keresztül.
Az AEGONdirekt.hu ugyanakkor olyan kiemelkedően kedvező biztosítási ajánlatokkal is készült a kampányra, amelyekhez még csak nem is kell kötelező biztosítást kötni - hangsúlyozta Marosvölgyi Péter. Október 31-étől december 31-éig bárki, akinek nincs élő lakásbiztosítása az AEGON-nál most 1 forintért kötheti meg ingatlana biztosítását.
A lakásbiztosítási csomag tartalmaz ugyan egy 3 éves hűségnyilatkozatot, de a biztosító elmondása szerint a 2. és 3. évben is a piaci átlag alatti lesz a biztosítás díja. Szintén a csomag része egy 50 ezer forintos önrész, ami azt jelenti, hogy az ún. bagatell károkat az ügyfélnek be kell vállalnia - hívták fel rá a figyelmet a sajtótájékoztatón. A szakmai igazgató számításai szerint három év alatt összesen 25-30 ezer forint spórolható meg ezzel a konstrukcióval.
Pénteken kiderül, kié a legjobb kötelező tarifa
Kgfb: alkuszok nélkül, kedvezőbb áron
Az autósok fele találna olcsóbb kötelezőt
Zsebébe nyúlt a Generali a MÁV ÁBE csődje miatt
Az autósok harmadának a legmagasabb bónusz jár
Kötelező: idén már csak drágábbra válthatunk?
Privátbankár