A MetLife végzett az élen a Fortune magazin által készített, „A világ legelismertebb vállalatait” felsorakoztató listán az élet- és egészségbiztosító társaságok kategóriájában. A társaság 2013-ban még az 5., tavaly a 2. helyen állt a rangsorban.
A cégek megbecsültségét mutató Fortune a rangsor kilenc jellemző alapján méri a vállalatok hírnevét és teljesítményét. Ezek: az innováció, az emberek kezelése, a vállalat vagyonának felhasználása, társadalmi felelősségvállalás, a menedzsment minősége, pénzügyi stabilitás, hosszú távú befektetés, a termékek és szolgáltatások minősége, valamint a globális versenyképesség. A felmérés 2014 novemberében és decemberében készült több mint 4.000 vezető, igazgató és értékpapír elemző részvételével.
A MetLife elnök-vezérigazgatója, Steven A. Kandarian szerint az elismerés a MetLife 65.000 alkalmazottját illeti mindazért, amit annak érdekében tesznek, hogy értéket teremtsenek az ügyfelek és részvényesek számára.
A MetLife a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) terén is sokat lépett előre annak köszönhetően, hgoy 2014 szeptemberében nyilvánosságra hozta legutóbbi CSR jelentését. Ezzel a 10. helyről a második helyre ugrott a Bloomberg környezeti, társadalmi és irányítási teljesítményt mérő ágazati rangsorában.
A MetLife az Ahico Biztosító révén régi motoros volt a magyar biztosítási piacon, ám az igazi áttörést az jelentette, amikor 2012. augusztusában az amerikai cég lezárta a brit Aviva Biztosító magyar érdekeltségének megvásárlását. Ennek ellenére - miként az előd társaság esetében - Magyarországon egyelőre még ismerkedünk a márkanévvel.