Idén is felkeresik az iskolákat a Henkel "nagykövetei", hogy felhívják a diákok figyelmét arra, hogyan lehet takarékoskodni a vízzel vagy az árammal.
Az elmúlt évben több mint hétszáz magyar kisiskolást ért el a vegyipari cég "Fenntarthatósági Nagykövet" programja, amely a környezettudatosságra kívánta a diákok figyelmét felhívni.
A Henkel Magyarország MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a "nagykövetek" Magyarországon a főváros iskolái mellett a vegyipari cég körösladányi és környei telephelyei közelében lévő általános iskolákba is ellátogatnak. A diákok megtanulhatják például, hogyan takarékoskodhatnak a vízzel és az energiával a fürdőszobában vagy a mosás során. A mosószerek és a háztartási tisztítószerek környezetterhelésének ugyanis akár 70 százaléka a felhasználáshoz kötődik.
A Henkel globális vállalatként a Fenntarthatósági Nagykövet programot világszerte működteti: 2012 júliusa óta 2000 önkéntes munkatársa, "nagykövete" segítségével 32 országban mintegy 17 ezer diák ismerkedhetett a környezettudatos szemlélettel.
Közel három évtizedes magyarországi működése óta a Henkel Magyarország árbevétele tavaly először haladta meg a 100 milliárd forintot: a 2009-es 84 milliárd forintról 2013-ban 112 milliárd forintot ért el. A Henkel az elmúlt 5 évben több mint 22 milliárd forintot ruházott be Magyarországon.