![]() |
A Used unnused egyik friss darabja. |
A 2004-ben, három frissen diplomázó fiatal - Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András - által alapított USE unsued divatmárka elsődleges tevékenysége a kisszériás finomkonfekció tervezése, gyártása és forgalmazása. Célcsoportjukat a prémium ruházati termékeket vásárló, divatérzékeny városi nők alkotják. A cég tervezői az utóbbi években számos díjat nyertek el a hazai és a nemzetközi piacon, többek közt kétszer voltak az év divattervezői Magyarországon, illetve elnyerték a legjobb külföldi divattervező díját a bécsi Erste Contact Award-on.
A USE unused a nemzetközi terjeszkedés első lépéseként 2014 végéig szeretné fokozni az európai eladásait, illetve megjelenni az amerikai piacon, 2015-re pedig már az ázsiai piac meghódítását tervezi.
A Venturio Zrt. a Jeremie II. program (azaz az Új Széchenyi Terv Kockázati Tőke Program segítségével) nyerte el a 4,4 milliárd forint tőkével rendelkező Venturio 2013 Kockázati Tőkealap kezelési jogát. Az alap olyan innovatív és gyorsan fejlődő hazai kis- és középvállalatoknak kíván forrást biztosítani, amelyek jelentős piaci potenciállal rendelkeznek.
Jeremie-alap nem először a magyar divatba, az I-es alapkezelők közül az Oszkó Péter vezette, az OTP Bankhoz köthető PortfoLion fektetett pénzt a Nanushkába.