Minderről az Opel felügyelőbizottságának elnöke, Steven Girsky írt a németországi dolgozóknak írt levélben a tárgyalások újraindulása alkalmából. Girsky jelezte, "még februárban megoldást kell találni", különben a bochumi gyárban már 2015. január 1-jén leáll a termelés. Ezt eredetileg 2016 vége felé tervezték.
A felügyelőbizottság elnöke kitért arra, hogy a növekedéshez, illetve a költségcsökkentéshez mindenkinek hozzá kell járulnia. "További jelentős megtakarításra van szükség", így a vállalat "nem engedhet meg magának béremelést". Girsky szerint az anyavállalat, a General Motors kész az Opelt továbbra is pénzügyileg támogatni, de ennek az a feltétele, hogy a társaság ismét versenyképes és nyereséges legyen.
A Szentgotthárdon 1990 óta gyárat üzemeltető társaság tavaly decemberben jelentette be, hogy befejezik az autógyártást a németországi Bochumban. A Ruhr-vidéki üzemben 2016-ban, a Zafira modell kifutása után állítják le a gyártást. Akkori közlés szerint a telephelyet nem számolják fel, várhatóan az alkatrészgyártásra térnek át, és megtartják a bochumi logisztikai központot. Az Opel négy üzemet működtet Németországban.