Az elmúlt hónapokban mintha saját maga alatt vágná a fát Donald Trump, botrányt botrányra halmoz, és úgy tűnik már nem elég megszólítania a munkásosztályt: új stratégia kell, ha meg akarja verni Hillary Clintont.
Ez lehet az oka annak, hogy kulcspozícióban lévő embereket cserélt le a kampánystábban a republikánus elnökjelölt. Kellyanne Conway, republikánus stratéga és közvélemény-kutató lett a kampánymenedzser, de sikerült még elcsábítania a Breitbart neves konzervatív hírportál vezetőjét, Stephen Bannont is - adta hírül a Wall Street Journal.
A kampány vezetője, Paul Manafort marad a helyén annak ellenére, hogy a hírek szerint megelégelte Donald Trump "zabolátlanságát" olyannyira, hogy a kampánycsapat már Trumpra kezdte el hárítani a folyamatos melléfogásokból adódó felelősséget. Ha ez nem lenne elég, az amerikai sajtót bejárta az az információ is, miszerint Manafort korábban oroszbarát ukrán politikusoknak és oligarcháknak segített.
Jelentősen nőtt az amerikai Ford járműgyártó nyeresége az idei harmadik negyedévben éves szinten, a bevétele pedig meghaladta a szakértők által vártat.

