Medveczky Balázs ügyvezető alelnök azt MTI-vel azt közölte: a megállapodásban szereplő 19 helyett éveken keresztül 22 percnyi hirdetést sugárzott a naponta három órányi műsort adó produkció. Gyárfás Tamás producer az MTI-nek úgy reagált: csak egy korábbi, azóta érvényét vesztett szerződés tartalmazta a 19 perces korlátot, a 2006-os és a Medveczky Balázs által aláírt 2008-as már nem.
Gyárfás szerint úgy jöhetett ki az MTV menedzsmentjének a húsz percen felüli időtartam, hogy abba beleszámolták valamennyi hirdetési blokk elején és végén látható mini-főcímet is, ami viszont a médiatörvény szerint nem része a reklámidőnek.
Mint arról beszámoltunk, szeptember 25-én, azonnali hatállyal mondta fel - ellehetetlenülésre hivatkozva - a Nap-kelte szerződését a köztelevízió. Az MTV-t felügyelő közalapítvány kuratóriumi elnökségében azóta vita folyik arról, jogszerűen járt-e el az intézmény menedzsmentje.
Dúl a médiaháború: kivéreztetik az MTV-t?
Gyárfás: a meccsnek még nincs vége
Egy fillért sem kapna az MTV
Bomberát is hazahívja az MTV
A Nap-kelte utódja is veri a mezőnyt
900 ezret keres a Nap-kelte utóddal az MTV
Pártatlan reggelt akar az MTV
Búcsút mondhat a Nap-keltének
MTI