5 millós büntetés a Vodafone-nak - átverés volt a reklám
Ehhez a reklámok többségében azt az információt fűzte, hogy "a Vodafone a 2003-as hivatalos értékesítési adatok alapján Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója." A GVH versenytanácsa megállapította, hogy a szolgáltató a fogyasztói döntéseket tisztességtelenül befolyásolta, amikor reklámjaiban azt állította, hogy Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója. A hivatal szerint ezt az állítást nem támasztották alá az értékesítési adatok: noha 2003-ban nőtt a vállalkozás piaci részesedése, nem a cég rendelkezett a legtöbb ügyféllel, és nem a társaság kötötte a legtöbb szerződést. A bírság összegének megállapítása során a versenytanács figyelembe vette, hogy az elmúlt időszakban a szolgáltató már több esetben megtévesztette a fogyasztókat.
Reklámpiac 2004: kik költötték a legtöbbet?
Lassan, de biztosan fogy a T-Mobile előnye
Bevásárolt a Vodafone az Antenna Hungáriától