A világ mintegy 160 országában megjelenő, 50 ezer előfizetővel és több mint 250 ezer olvasóval rendelkező Global Finance pénzügyi szaklap immár tizedik alkalommal választotta ki a világ pénzügyi szolgáltatói közül azokat, amelyek a legjobb internetbanki szolgáltatással rendelkeznek. Magyarországon, az idei megmérettetésen, lakossági kategóriában a Budapest Bank részesülhetett e rangos szakmai elismerésben.
Az elbírálást végző, nemzetközileg is elismert zsűri (együttműködve a magazin szerkesztőivel) olyan értékelési szempontok alapján hozta meg döntését, mint az internetbanki stratégia, online ügyfelek számának növelése, termékkínálat szélessége és az abból fakadó "kézzel fogható előnyök",design és funkcionalitás, valamint az oldal kezelhetősége, illetve betöltési sebessége.
Joseph D. Giarraputo, a Global Finance lap kiadója az eredményhirdetést követően elmondta: "Az idei évben bemutatott, folyamatosan megújuló internetes szolgáltatások méltán képviselik, hogy bár jó irányba haladunk, jelentőségteljes fejlesztések vannak még előttünk." Ez az eredmény is alátámasztja a Budapest Bank üzleti modelljét és hitvallását: megbízhatóság, lényegre törő szolgáltatások, egyértelmű ügyfél-kommunikáció.
A Budapest Bank "A legjobb magyar lakossági internetbank" 2009-es díja mellett az utóbbi években számos egyéb elismerésben is részesült. A bank így a Privátbankár.hu által készített Legjobb Lakossági Internetbank 2008 felmérésben elnyerte a Közönségdíjas Internetbank 2008 – ezüst fokozat, a Legjobb Banki Honlap 2008 – ezüst fokozat, és a Legjobb Lakossági Internetbank 2008 – bronz fokozat díjakat. A Budapest részesült ugyanakkor Az Év Honlapja 2008 – Minőségi különdíj elismerésben is.
A Budapest Bank egyik fő célkitűzése az ügyfélközpontúság és az átláthatóság. Ennek szellemében készültek el olyan szolgáltatások a Budapest Internetbankon belül, mint a Számlaradar és a Portfólió-elemzés, amely segíti ügyfeleinket abban, hogy pénzügyeik jobban átláthatóvá váljanak és közérthetőbbek legyenek a megannyi számhalmaz közötti összefüggések.
A szolgáltatás egyik előnye, hogy a Budapest Internetbank segítséget nyújt magánszemélyeknek, családoknak vagy akár induló cégeknek is rendszerezni, csoportosítani, kezelhetőbbé tenni pénzügyeiket, várható kiadásaikat.
A Számlaradar funkció segítségével ügyfeleink elemezhetik, hogy a számlakifizetések, illetve a bankkártyás vásárlások milyen célt szolgálnak. A személyes beállításokat követően egy színes grafikon formájában jelenik meg a Számlaradar, ahol már kategóriákba rendezve tanulmányozhatóak a különböző pénzköltések. Az ábra megjelenítési módja természetesen egyedileg beállítható, testre szabható.
A Portfólió-elemzés segítségével ügyfeleink számára azonnal látható, hogy a különböző banki termékek között hogyan oszlik meg a pénzük: mennyi van betétben, hitelkártyán vagy éppen a folyószámlán. Az is látható, hogy az elmúlt 3 hónapban hogyan gyarapodott vagy fogyott az ügyfél vagyona. Az ábrák megjelenítési módja a Portfólió-elemzés funkció esetében is egyedileg állítható be.
A múltbeli bevételek és kiadások felosztása alapján tervezhetővé válik a következő időszak pénzügyi helyzete, valamint a háztartások számára is egyértelművé válik, hogy a bevételek mire nyújtanak fedezetet, a váratlan kötlségek pedig kevésbé lesznek megterhelőek. Jelenlegi és leendő ügyfeleink ezáltan sokkal szabadabban rendelkezhetnek pénzükkel, mindamellett, hogy gyorsabb és egyszerűbb módon teszik áttekinthetővé költéseiket.
Ügyfeleink számára persze továbbra is fennáll egy, az elektronikus kivonatokból felépülő (PDF formátumú) összesítés készítésének, a személyes időpontegyeztetésnek és termékigénylésnek (utasbiztosítás, bankkártya, mobilbank, folyószámlahitel) a lehetősége.
Az újító erővel bíró szolgáltatások már az eddigi tapasztalatok alapján is eredményesnek bizonyultak, hiszen a Budapest Bank internetbanki szolgáltatásait igénybe vevő ügyfelek száma folyamatosan növekszik, és a lakossági átutalásoknak több mint 60%-a már jelenleg is az interneten keresztül történik.
Számításaink szerint bankunknál az eddigi évek dinamikus 30 százalék feletti növekedése az idén is folytatódik és az év végére várhatóan meghaladja a 170 ezret a Budapest Internetbankot használó lakossági és vállalati ügyfelek száma.
A Budapest Internetbank további előnyei, szolgáltatásai >>
(x)