A Citibank lett a világ legjobb internet bankja
A Citibank Magyarország immár hatodik éve újra elnyerte a Global Finance nemzetközi pénzügyi magazin „Legjobb Vállalati és Intézményi Internet Bank” díját „A Világ Legjobb Internet Bankja 2011” versenyben. A Citi hat másik Közép- és Kelet-Európa régióbeli országban – Csehországban, Romániában, Szlovákiában, Bulgáriában, Ukrajnában és Oroszországban – is top helyezést ért el, így a Közép- és Kelet-Európa régióval együtt világszerte összesen 67 országban ismerték el a Citi internetes banki szolgáltatásait az idei versenyben.
A magazin a további hét Közép- és Kelet-Európa régiós díjat is a Citinek ítélte: Legjobb a Befektetési Szolgáltatások terén, Legjobb az Online Pénzforgalmi Szolgáltatások terén, Legjobb a Kereskedelemfinanszírozás terén, Legjobb Weboldal Design, Legjobb az Információbiztonság terén, Legjobb a Mobilbanki Szolgáltatások terén és Legjobb a Social Media terén.
Batara Sianturi, a Citibank Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy nagyon büszkék arra, hogy a Global Finance magazin újra ilyen rangos díjjal ismerte el a Citi internetes platformjait és szolgáltatásait, és hogy évről évre egyre több innovatív megoldásunk lesz díjnyertes ebben a versenyben. Ígéretünkhöz híven tovább növeljük a szolgáltatás színvonalát és az információbiztonságot, és tovább szépítjük internetes honlapunkat Magyarországon és a régióban. Szeretném megköszönni kollégáimnak, hogy szakértelmükkel és elkötelezettségükkel lehetővé teszik, hogy a különböző ügyféligények teljesítését újabb és újabb innovatív megoldásokkal biztosítsuk.”
A nyertes bankokat egy az Infosys informatikai szolgáltató cég képviselőiből álló független zsűri választotta ki a pályázók közül, míg a végső döntést a Global Finance magazin szerkesztői hozták meg.
A nyerteseket olyan kritériumok vizsgálata alapján választották ki, mint az online banki ügyfelek megszerzésére és kiszolgálására irányuló stratégia, az internetalapú banki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek számának növekedése, az online termékskála nagysága, az online szolgáltatás használatával járó kézzelfogható előnyök, illetve magának a honlapnak a kivitelezése és funkcionalitása.
Privátbankár