.jpg)
A munkáltató szerinti alacsony sztrájktámogatottságot illetően hangsúlyozta: nem kívánnak számháborúban részt venni, a Budapest Airportnak pedig tudomásul kellene vennie, hogy a munkavállalók 90 százaléka, még decemberben határozottan kiállt a követelések mellett, amelyek azóta sem változtak. Csorba Attila a BA vezetését, illetve magatartását hibáztatja az egymáshoz nem közeledő álláspontok miatt.
A munkaügyi közvetítőt illetően úgy fogalmazott: nem a közvetítést utasítják el, a személyben nem tudnak megegyezni a munkaadóval.
Csorba Attila megerősítette: amennyiben folytatnák a sztrájkot - mivel bejelentési kötelezettségük nincs - csak néhány órával korábban jelentenék azt be.
A LESZ és a Repülőtéri Dolgozók és Szolgáltatók Szakszervezete (RDSZSZ) december 10-én hirdetett sztrájkot, amelyet 22-én felfüggesztettek. A felek azóta is egyeztettek a kollektív szerződésről, eredménytelenül.
Minimum 24, de inkább 48 óra kell ahhoz, hogy a szokott rendben üzemeljen valamennyi terminál a Ferihegyi reptéren, így csütörtökön, vagy pénteken indulhat meg a forgalom az 1-es terminálról is - mondták el a Budapest Airportnál.
A BA felháborítónak tartja, hogy az érdekképviseletek Gaskó István "gördülő" sztrájk módszerét alkalmazzák a reptéren. Ezzel, a reptér üzemeltetője szerint az utasokkal és a légitársaságokkal "packáznak".
Nem jutottak dűlőre Ferihegyen
Kígyózik a tömeg Ferihegyen
Négytől leáll Ferihegy: folytatódik a sztrájk
MTI