A Groupama Garancia gyorsított ütemben végzi a kárfelmérést
A biztosító kárszakértői a múlt hét végi vihar levonulása után azonnal megkezdték a kárfelmérést, a károk felmérése és az adatok feldolgozása folyamatos és gyorsított ütemben zajlik
A kisebb értékű, 100 ezer forint alatti károk esetén a Groupama Garancia Biztosító alkalmazza a telefonos kárrendezést, melyek gyorsított ütemben, 1-2 napon belül kifizetésre kerülnek, nagyobb károknál pedig szükség esetén kárelőleget fizet a társaság. Ezidáig a károk 20 százaléka, azaz mintegy 200 kár került kifizetésre.
A Groupama Garancia Biztosító a Garancia-24 gyorsszervíz-szolgáltatás igénybevételére jogosult ügyfelei számára ingyenesen közvetít megbízható szakembereket, akik helyreállítják a keletkezett károkat.
A Groupama Garancia Biztosító a kárbejelentéseket továbbra is folyamatosan, több csatornán fogadja: a bejelentések az ügyfélszolgálati irodákban személyesen, telefonon, faxon, vagy e-mailben a karbejelentes@groupamagarancia.hu címen, illetve TeleCenteren a 06 1 467 3500 telefonszámon is megtehetőek.
Privátbankár