A gyorsreagálású cégek lesznek a túlélők
A válság hatásainak kivédésére két terület erősítésében látják a megoldást tengeren túli kisvállalatok: 1) az ügyfélszolgálat megerősítésében - amellyel megvédhetik a nehezen megszerzett ügyfélbázisukat az olcsó konkurensek támadása elől; 2) az új termékek és szolgáltatások fejlesztésének és bevezetésének felgyorsításával - hogy fenntartsák a piac érdeklődését és új piacokat hódíthassanak meg - számolt be tapasztalatairól Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
Hozzátette, hogy amerikai vezető kkv marketing szakértők beszámolója szerint, a válság leginkább azokat a kis- és közepes céget fenyegeti, amelyek korábban nem alkalmaztak marketing eszközöket és nem építettek vevőlistát, amivel hatékonyan és költségkímélő módon kommunikálhatnak a vevőikkel. Az amerikai tapasztalatok rámutatnak, hogy nem feltétlenül a legerősebb cég marad fenn, hanem amelyik gyorsabban képes alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez.
A cégvezetőnek is árt a túlórázó beosztott
Ötvenszer több pénzzel tartoznak a cégek