A kábeltévés piacon erős az árverseny
Kevesebb mint százzal fokozatosan csökkentette létszámát az 1.500 főt foglalkoztató UPC Magyarország, amely nehéz évet zárt - mondta Betzalel Kenigsztein, a UPC vezérigazgatója a Világgazdaság keddi számában.
A vezérigazgató szerint a válság hatásaiban még nem látható jelentős fordulat. A UPC tavaly növelni tudta az internetes- és a vezetékestelefon piacon az ügyfelek számát, de a tévéüzletben ügyfeleket vesztett a cég.
Az erős árversenyben a UPC 2009-ben egyes díjtételeket 10-20 százalékkal csökkentett. Betzalel Kenigsztein beszélt arról is, hogy egy akkora méretű piacon mint Magyarország, legfeljebb két erős vezetékes szereplő tud eredményesen működni. Arról is szólt, hogy a mobilüzletág kialakítása érdekében a Pannonnal és a Vodafone-nal folytatnak tárgyalásokat.
Töretlen a digitális tévé térnyerése itthon
Telefon, internet: kábelre megy a magyar
Egyre több a digitális televízió
Januárban is bővült a vezetékes szélessávú piac
MTI