A közöny az LMP legnagyobb ellenfele
A plakátokon többek között azt kérdezik, hogy a választók szavazataival tisztább lehet-e a városi levegő, újra erős lehet-e a vidék és átláthatóvá válhat-e a pártkassza. A plakátok bal alsó sarkában található, az "Igen, lehet!" kampányszlogennel ellátott sárga smile-k ezekre adnak választ.
Karácsony Gergely, a párt kampányfőnöke a sajtótájékoztatón elmondta, hogy kampányuknak ez a része március 15-én indult el. Kitért arra: azt akarják üzenni a választóknak, hogy konkrét szakpolitikai területeken hogyan lehet változtatni. Karácsony Gergely a választási harc során az állampolgári közönyt nevezte a legnagyobb riválisuknak.
Közölte, a politikai pártokban való csalódottság eddig elsősorban a politikai rombolást támogatta, ők viszont az „Igen lehet!” szlogennel azt akarják üzenni a választóknak, hogy a jelenlegi parlamenti pártokkal szemben fennálló elégedetlenség és bizonytalanság az építkezés alapja is lehet.
A hét kérdése:
Önnek mi lenne az első lépése kormányfőként? Szavazzon!
Holnapig még kopogtatnak
Szili: az ország 99,9 százaléka tisztességes
"Remeg a rendszer a Jobbik miatt"
A bizonytalanok körében az LMP a második kedvenc
MTI