A magyar felnőttek háromnegyede rádiózik
Húsz százalék azok aránya, akiknél 2-3 órán át szól a rádió egy átlagos napon, míg százból 43-an arról számoltak be, hogy ennél rövidebb ideig van bekapcsolva készülékük.
Az október és november fordulóján felvett adatok szerint ennél jóval csekélyebb a hírműsorok iránti érdeklődés: a Slágeren 11, az MR1-Kossuthon 9, a Danubiuson 8 százalék hallgatott nap mint nap híreket, míg a helyi adókat három százalék jelölte meg rendszeres információforrásként.
Ezzel állhat összefüggésben, hogy a rádiót csupán a megkérdezettek 7 százaléka említette a legfontosabb hírforrásaként - eközben a televízió kétharmados említési aránnyal vezet, a nyomtatott sajtó nyolc százalékot kapott; a rádió elsősorban a 15 és 29 éves kor közöttiek tájékozódásában játszik fontos szerepet az Ipsos adatai szerint.
Mozarttal indított a Klasszik Rádió
Mégis itt marad a Sláger tulajdonosa
Indul a Pirítós utódja a Class FM-en
MTI