A fiatal magyar formatervező már évek óta sikeresen szerepel a különféle nemzetközi formatervezési versenyeken. Egyetemi évei alatt is többször elismerték tehetségét. Tárnok Zsolt a Budapesti Műszaki Egyetemen folytatott tanulmányait egy skóciai ösztöndíjjal fejezte be, ahol diplomamunkaként egy ottani versenyautó formaterveit készítette el. Ezek után Milánóban tanult tovább, ahol autódesigner diplomát szerzett.
Az olasz cégtől 2007 őszén érkezett a felkérés a magyar tehetséghez, legújabb sportautójuk terveinek elkészítésére. Az első találkozón bemutatott elképzelések lenyűgözték a megrendelőket, így indulhatott el az együttműködés, kezdődhetett a fejlesztési munka. Az első számítógépes látványterveket 2008 februárjában mutatták be egy Abu Dhabiban megrendezett luxusautó show keretében. A bemutató annyira jól sikerült, hogy hamarosan befutott az első megrendelés is.
A most bemutatott Vulca egy kisszériás luxus sportautó, amelyből mindössze tíz darab lesz elérhető az érdeklődök számára. Az autó szinte minden eleme kézzel készül a gyártó Pisa közeli műhelyében, melynek munkálatait a magyar formatervező is figyelemmel kíséri. A sportautó kétféle motorral rendelhető, 520 illetve 630 lóerős teljesítménnyel. Az egyedi formához, egyedi beltér is párosul, ugyanis a belső kialakítás anyagain kívül még személyre szabhatóak a külső színei, illetve részletmegoldásai is. Így a megrendelő valóban sajátjának érezheti az elkészült 2+2 üléses GT-t, amely az olasz autók fénykorát idézi könnyed, ívelt vonalvezetésével, erőteljes domborulataival, elegánsan formázott utasterével.
Még mindig nagyon tapadnak a magyar autósok
Cégautóadó: nincs kibúvó
Továbbra is döcög a Ford: szünetel a munka
Osztozkodik a Chrysleren Obama és a FIAT
A Volkswagen csak azért is beveszi Oroszországot?
A roncspénz tartja életben az autópiacot
Egy év alatt 70 százalékot bukott az autópiac
Mi a teendő, ha összetörjük a lízingelt autót?
Az autóárak elvitték az inflációt
Lefulladt a roncsprémium
Privátbankár
Egy 26 éves magyar tehetség tervei alapján készül a legújabb luxus sportautó: a Vulca S típusú sportkupéból csak 10 készül majd
Kínában októberben enyhült a deflációs nyomás: a fogyasztói árak az ünnepi szezonban bővülő keresletnek köszönhetően visszatértek a növekedési pályára.

