
Az ORTT elnöke csupán annyit árult el, hogy tavaszig mindenképpen műsoron marad a három reklám, de azzal kapcsolatban hallgatásba burkolózott, milyen további, hasonló akciókat terveznek; mint mondta, ennek oka nem utolsó sorban az, hogy építenek a meglepetés erejére.
A Phare-pályázaton nyert 20 ezer euróból leforgatott filmek "igen erős visszhangra találtak Romániában" - jegyezte meg Rasvan Popescu, a bukaresti székhelyű Nemzeti Audiovizuális Tanács (CNA) vezetője az MTI-nek. Elmondta azt is: a CNA általános és középiskolákban is kampányol, egyebek mellett a román nyelv és a kiskorúak védelme érdekében.
Például a tanároknak, osztályfőnököknek osztott oktatási segédanyagba gyűjtötték a médiában leggyakrabban elhangzó nyelvtani hibákat, vagy levélben köszönik meg a szülőknek, hogy nem engedik egyedül képernyő elé ülni csemetéiket, "nem hagyják, hogy a televízió nevelje a gyereket".
Kampány van, törvény lesz-e? Elavult és hasznavehetetlen a médiatörvény |
Jelezték egyúttal, hogy a hazai médiában szokatlanul erős hangvételű társadalmi célú filmek – a médiatörvény kiskorúak védelméről szóló rendelkezéseit betartva - csak 21 óra után kerülhetnek adásba. A szpotok elérhetők lesznek az ORTT honlapján.
Nem lehet összekeverni az MTV-t az MTV-vel
Gondolni sem szabad a szexre a YouTube szerint
Kivégzi a válság a rádióreklámokat?
Szórjuk a pénzt mobilra és tévére
Kódolt hírtévék jönnek - figyelje a matricákat!
Népszabadság