A többi hídtól vennék el a pénzt a Margit hídhoz
A kabinet elvetette azt az elképzelést, hogy a következő két évben újabb hitellel biztosítsák ezt a pénzt.
A városvezetés elé már alternatívaként sem került az a korábban felmerült javaslat, hogy az 1-es és a 3-as villamos vonal meghosszabbításának elhagyásával teremtsék elő a hiányzó pénz nagy részét.
A kabinet az M5-ös és az Ipacsfa út közötti összeköttetés elhagyásával 3,2 milliárd forintot, a kerékpárút-építésre elkülönített keret csökkentésével 2,3 milliárdot, az egyéb hidak felújításra szánt keret csökkentésével pedig 13 milliárd forintot javasol átcsoportosításra 2009-2011 között a Margit híd felújítására. A főváros ez évi költségvetésében a híd felújítására 13 milliárd forint szerepel.
171 millióért keres tanácsadót a főváros
Végre: kigyúltak a fények, kész a Szabadság híd
Margit híd: 2 év munka, 13 milliárd forint, 133 év
MTI