Acélosabb lett az Escada
Az 1976-ban alapított divatcéget belső szerkezeti, vállalatvezetési problémák, a forgalom csökkenése, a nagy veszteségek kényszerítették térdre. Tavaly év közepén a Boss egykori vezetője, Bruno Sälzer került a világ 60 országában több mint 400 márkaboltot üzemeltető társaság élére. A szakember költségcsökkentési programot hajtott végre, keresztülvitte több leányvállalat eladását, de törekvései végül nem jártak sikerrel.
A csoportnak a tavaly októberrel végződött üzleti évben 70 millió eurós vesztesége keletkezett, s az idei első fél évben már 92 milliót tett ki a veszteség.
A Mittal család terve az, hogy az elmúlt időszak nehézségei ellenére az Escada újra megtalálja helyét a világ vezető luxusmárkái között, és ismét a minőség, az elegancia jelképe legyen.
Az indiai család birtokában van többek között a világ legnagyobb acélipari vállalata, az ArcelorMittal. A Mittal 2006-ban vette meg a 2001-ben alakult francia-belga-luxemburgi-spanyol Arcelor csoportot, amely korábban a világon az ágazatban a második helyezett volt.
A társaságnak Magyarországon négy érdekeltsége van: az ArcelorMittal Distribution Hungary Kft., az ArcelorMittal Construction Hungary Kft., az ArcelorMittal FCE Hungary Kft. és az ArcelorMittal Szentgotthárd Gyártó Kft.
Luxusautók: a gyárak menekülnek Európából?
Helikopter-leszálló nyílik a belvárosban
MTI