
A Bonafarm Zrt. vezérigazgatója Csányi Attila szerint a világ és ezen belül a régió élelmiszerigénye a jövőben növekszik, és ezekre a piaci igényekre az ellenőrzött minőséget optimalizált költségekkel előállítani képes, vertikálisan integrált vállalatok tudnak legjobban reagálni. A Bonafarm csoport vállalatai közös stratégia mentén valósították meg az ehhez szükséges vertikális integrációt. Ezzel a vetőmagtermesztéstől kezdődően, a takarmánygyártáson és az állattenyésztésen át egészen a feldolgozásig követhetővé és ellenőrizhetővé vált az élelmiszer előállításának útja. Ez lehetőséget teremtett a mennyiségek és minőségek összehangolására, ami piaci részesedés növekedést és minőségjavulást eredményezett. Csányi Attila szerint ennek a folyamatnak egyértelműen a fogyasztók a legnagyobb nyertesei. Ezeket a sikereket igazolja, hogy a csoport több mint 40 országba exportálja termékeit.

A Bonafarm csoporthoz olyan, itthon már sikeres márkák tartoznak, mint a Pick, a Délhús, a Ringa, a Sole, a Mizo és a Teleki borcsalád (lásd ábránkat). |
A stratégiai prioritások között számos, az integrációt elősegítő változtatás, valamint régiós akvizíció, technológiai és öntözésfejlesztés, állattenyésztési területen genetika fejlesztés szerepel. A csoportban végrehajtott, eddig több milliárd forintos nagyságrendű fejlesztések másik célja, hogy a vállalatok által kezelt márkák az USA, Oroszország és a távol-keleti országok piacain is elfogadottá, keresetté váljanak.
Jókorát esett a mezőgazdaság is
Kevesebb lesz idén a búza
Magyar-román együttműködés a fiatal gazdákért
Optimisták az oroszok gabonaügyben
Drámai zuhanás: egyre kevesebb a disznó
Privátbankár