.jpg)
A kabinet elfogadta azt a javaslatot, hogy a 89-es trolibuszt áprilistól az építkezés ideje alatt alacsonypadlós Solaris trolibuszokkal váltsák ki. Ezek a járművek egy kilométer hosszan felsővezeték nélkül, akkumulátorral is képesek üzemelni - magyarázta. Hozzátette: a Kálvin téri csomópontot az idén ősszel lehet teljes szélességében átadni a forgalomnak.
A kabinetülésen elhangzott az is, hogy a 4-es metró fúrópajzsai januárban elérték a Rákóczi teret és az elkészült alagútszakaszokban már dolgozhatnak a vágányépítők.
A budai oldalon lezárult a Tétényi úti állomás szerkezetépítése, a Móricz Zsigmond körtéren pedig az állomás és az alagutat összekötő szellőzők megépítése. A pesti oldalon folyik a munka a Kálvin téren, a Rákóczi téren, a Népszínház utcánál, a Keleti pályaudvarnál pedig befejeződött a földkitermelés. A felszíni beruházások közül elkészült a Fővám téri gyalogos aluljáró, megépült az út és a járda a Belgrád rakparton, valamint a Fővám téren, és a Vámház körúton a járda és az út megújítása mellett kerékpársáv is épült.
Demszky többször is figyelmeztette Hagyót
Nyárra elkészülhet a 4-es metró alagútja
MTI