Az átláthatóságban is élen a Generali
A Generali-Providencia a 2008-as adatok alapján készült magyarországi vállalatok CSR-kommunikációs listáján, amely az átláthatóságot, a kommunikációt, a vállalatirányítást, az érintett kapcsolatokat, a környezeti és gazdasági felelősséget, a társadalmi kapcsolatokat és a munkavállalókkal kapcsolatos kérdéseket vizsgálta, országos szinten, a biztosítótársaságok között az első helyen, a pénzügyi szektor vállalatai között pedig a 3. helyen végzett.
A Generali most kiadott Fenntarthatósági jelentése a tavalyi beszámolóhoz hasonlóan a nemzetközi Global Reporting Initiative (GRI) módszertan irányelveit követve készült, és bár nem auditált, a korábbi riporttal összehasonlítható, a vállalat működésére nézve hiteles, a felelős működést a nemzetközi standardoknak megfelelve mutatja be.
A vállalat tavaly jelentette meg első, 2007-re vonatkozó fenntarthatósági jelentését a Braun&Partners által létrehívott hazai Good CSR program keretében. A Generali társadalmi felelősségvállalási tevékenysége 2008-ban elnyerte az iparági kihívásokra reagáló vállalatnak járó megtisztelő címet.
2008 a hazai gazdaság tekintetében rendkívül mozgalmas év volt. Az év második félévétől fokozatosan nőtt a hazai vállalkozások és lakosság körében a stabilitás, a kiszámíthatóság iránti vágy. A Generali számára kiemelten fontos, hogy a változó gazdasági környezetben is támogassa a társadalomban ébredező öngondoskodási hajlandóságot. A vállalat tavaly is megőrizte szerteágazó CSR tevékenységét és nem csökkentette a fenntarthatóság érdekében tett erőfeszítéseit. A jelentés beszámol arról, hogy a vállalat tartós kapcsolatok kialakítására törekszik ügyfeleivel, akiknek életük minden helyzetében megfelelő szolgáltatásokat és termékeket kínál, legyen szó akár az egészségmegőrzésről, a vagyonmegóvásról, a pénzügyekről és az ezekhez kapcsolódó tanácsadásról.
A biztosító hosszú távú stratégiájának megfelelően kiemelt figyelmet fordít a tevékenységével összefüggő, a társadalom számára is fontos ügyekre, úgy mint az egészségmegőrzés, az öngondoskodási törekvések támogatása, a kockázat kezelése és baleset-megelőzés, a közlekedésbiztonság, az energiatakarékosság.
„Felelős biztosítóként arra törekszünk, hogy megalapozott döntéseket hozzunk ügyfeleink bizalma és a kiszámítható teljesítmény érdekében, és hogy folytassuk korábban megkezdett CSR-tevékenységeinket. Tudatosan ügyelünk arra, hogy megfelelően ápoljuk kapcsolatainkat ügyfeleinkkel, partnereinkkel, népszerűsítsük a baleset-megelőzés ügyét, illetve hozzájáruljunk természeti környezetünk fenntarthatóságához. Nagyon örülök, hogy társadalmi felelősségvállalásunkkal, piaci pozíciónk megőrzésével, a stabil pénzügyi háttér megteremtésével és kiegyensúlyozott biztosítási portfóliónkkal érdemelhetjük ki több mint 1, 1 millió ügyfeleink bizalmát.” - mondta Fónai Imre, a Generali-Providencia Biztosító Zrt. marketing osztályvezetője.
Kgfb: 15 ezer forintot lehet megtakarítani
Kgfb: itt a sorrend, kik a legolcsóbbak
Kötelező: a motorosok a váltás vesztesei
1 forintos biztosítás - még csak nem is kötelező!
MTI