Az Audinak még fejlesztésre is futja
A válság ellenére az Audinál alig csökkent a dolgozói állomány: idén szeptember végén 58 354-en dolgoztak a cégnél, egy évvel korábban 58 574-en.
Az Audi magyarországi érdekeltsége, az Audi Hungária Motor Kft. gyártja az Audi-konszern csaknem egész motorválasztékát. A világon kizárólag az Audi Hungaria szereli össze az Audi TT sportautókat, itt készülnek a TT Roadsterek, valamint az Audi A3 Cabriolék is a Győr és Ingolstadt közötti kooperációs gyártás keretében.
Néhány napja a Daimlernél is azt közölték, hogy 600 millió eurós beruházással fejlesztik a rastatti üzemet, ahol 1992 óta gyártanak Mercedes-Benz A- és B-osztályú kocsikat, évente 250 ezret. A Daimler közleménye szerint ez része annak a 3 milliárd eurós fejlesztési programnak, amellyel összes németországi üzemüket korszerűsítik az idén és a jövő évben. A Daimler a múlt héten kezdte meg, 800 millió eurós költséggel, évi 100 ezer autós kapacitásra tervezett új üzemének építését Kecskeméten. Ott következő generációs A- és B-osztályú kocsik készülnek majd 2011-től.
Csodát művelt a Hyundai
Semmi sem a régi az amerikai autópiacon
Opel: Ausztria és Lengyelország is besegít
MTI