„Egészségtudatosság? Vagy tudatlanság? A távkapcsoló nyomkodásától a rendszeres testmozgásig” címmel kezdődik az egészségkommunikációs konferencia első előadása, amelyet a Millward Brown piackutató cég munkatársai, Feitel Balázs és Szerencsés Dóra tartanak. Ezután egy másik kutatócég szempontjait lehet meghallgatni, Lantos Zoltán, a GfK Hungária ügyfélkapcsolati igazgatója az egészségről mint fogyasztható árucikkről beszél, majd Bicsák Krisztina, az ÁNTSZ egészségkommunikációs előadója a nemzeti stratégiáról tájékoztat.
Később esettanulmányok következnek, a „márkaépítés világmárkáknál az egészség segítségével” témáról például Morvai Zsuzsa a Lush, Szelei Szabolcs a Nike és Dr. Szabó-Kocsis Krisztina az MBT képviselője szól. A délelőtti program a Nincs De! kampány eredményeinek a bemutatásával zárul, amelyet Gulyás János, az Ipsos vezérigazgatója és Tihanyi Péter, az ACG reklámügynökség kreatívigazgatója tart.
„Ki figyeljen leginkább a vásárlók egészségére, ha nem az élelmiszerkereskedő?” címmel Laber Zsuzsa, a Spartól tart előadást, őt követi Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója a „K&H gyógyvarázs, a gyermekek teljes életéért” témával. A délutáni program része Hámori Barbara, a LifeNetwork programigazgatójának prezentációja „Tabuk nélkül az egészségről - tévén, mobilon és weben” címmel.
A délelőttihez hasonlóan ugyancsak lesz esettanulmányokról szóló rész, ezúttal a lokális márkákról, olyan résztvevőkkel, mint Tamon Attila (Update Magyarország Zrt. ügyvezetője), Móricz Szilvia (Spirit Hotel Sárvár és NaturMed Hotel Carbona executive marketingigazgató) és Matus Krisztina (Lite Wellness Club).
Az Egészségmarketing konferenciát a Kreatív Csoport szervezi, a rendezvénynek a Balassi Intézet ad otthont december 10-én.
További információk >>
(x)