Az Erste figyelt legjobban a befektetőkre
A tőzsdei vállalatok számára 2009 volt történetük egyik legnagyobb kihívást jelentő éve. Egy olyan esztendő, amikor a befektetők tájékoztatását és támogatását inkább a vállalatok - kiváltképp a pénzügyi szolgáltatók - stratégiai helyzete határozta meg, nem pedig pusztán gazdasági szempontok.
"A jelenlegi gazdasági környezetben az eddigieknél is fontosabb a tőkepiacokra vonatkozó aktív és átlátható kommunikációs politika, s ennek fényében a legfontosabb feladatok közé soroltuk azt a célt, hogy átfogó és naprakész információs szolgáltatást biztosítsunk részvényeseink számára. Rendkívüli módon örülünk, hogy erőfeszítéseinket egy, a nemzetközi pénzpiacot jól ismerő orgánum is elismeri " - jelentette ki Gabriele Werzer, az Erste Group Befektetői Kapcsolatok vezetője.
Az amerikai magazin több mint 800 elemző és portfólió-menedzsert kérdezett meg a meghatározott európai vállalatok által végzett befektetői kapcsolatok minőségéről. A kiértékelés alapját a pénzügyi információk állandósága és átláthatósága adta, amellett, hogy a társaság milyen mértékben volt képes megbirkózni a pénzpiacokon jelentkező kihívásokkal.
Az Institutional Investor magazin szerint egyébként a jó befektetői kapcsolat alapjai a vezetőség könnyű elérése, a teljes és átlátható vállalati kép megjelenítése, a naponta frissített jó minőségű tényadatok, és a gyors és pontos, szakértelmen alapuló reakciókészség.
Itt a gazdaságpolitika: lesz idén adócsökkentés
Júniustól kevesebb lesz az OTP-s törlesztőrészlet
Privátbankár