Az M6-oson áll vagy bukik az ország?
A lap információi szerint az említett szakasz teljes, 119,6 milliárd forintos vállalási összege költségvetési kiadásnak minősülhet az eredetileg magánerő bevonásával, PPP-konstrukcióban tervezett projekt hibás megvalósítása miatt.
A zéró rendelkezésre állási díj, mint megoldás jelentősen megnövelheti azt a kockázatot, hogy a projekt az Eurostat irányelvei szerint meghatározott költségvetési mérlegen belüli kötelezettségnek minősüljön - áll a lap birtokába jutott szakértői anyagban. A jelentés megjegyzi, hogy a megoldás ellentétes a magyar állam azon célkitűzésével, hogy a projekt költségeit mérlegen kívüli kötelezettségként kezelje.
Az idézett mondatok az M6-os autópálya II. fázisának nevezett, Dunaújváros és Szekszárd közötti 65,1 kilométeres szakasza megépítésére kiírt tender egyik ajánlattevőjére vonatkoznak - írja a Magyar Nemzet.
Az euró és az adóreform kihúzna a csávából
Sólyom: Összefogás nélkül nincs kiút
Csurran-cseppen valami a Megyeri hídból Újpestnek is?
M6-os autópálya: megvan a győztes
Magyar Nemzet