A pálya és a töltőállomások építési ütemének csúszása a kusza viszonyok miatt rendszeres. A sztrádákat ugyanis a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. építteti, az Állami Autópálya Kezelő Zrt. üzemelteti, a vagyonkezelői jogokat pedig a Közlekedési Koordinációs Központ (KKK) látja el - olvasható a lapban.
A cikk emlékeztet arra: korábban már több autópálya esetében előfordult, hogy a sztrádaépítés ütemét nem tudta utolérni az infrastruktúra fejlesztése. Példaként említi többek közt, hogy az AKA Zrt. Kecskemét és az országhatár közötti 80 kilométeren több hónapon keresztül működtette az M5-öst benzinkutak nélkül.
Pihenőhely kiadó: ha van ötlete, pályázzon!
Már nem az ablakemelő az extra
Korszakalkotó újítás: cseveghetnek az autósok
MTI, Napi Gazdaság